افتتاح ایستگاه قونقا اواسط بهمن
افتتاح ایستگاه قونقا اواسط بهمن
سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز آخرین وضعیت عملیات عمرانی و اجرایی ایستگاه قونقا (شماره ۱۳) خط ۱ متروی تبریز را تشریح کرد.

به گزارش قلم پرس، یعقوب وحیدکیا اظهار کرد: با توجه به تلاش شبانه روزی و سرعت‌بخشی بر عملیات عمرانی در طول یک ماه گذشته با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در اواسط بهمن شاهد افتتاح این ایستگاه خواهیم بود.
وی، با اشاره به ویژگی‌های ایستگاه ۱۳ خط ۱ مترو تبریز، گفت: این ایستگاه در مساحتی بالغ بر ۱۲ هزار و ۶۰۰ مترمربع و ۲۵ متر پایین‌تر از سطح زمین طراحی شده است.
وحیدکیا با اشاره به اهتمام این سازمان در توجه به طراحی داخلی ایستگاه‌ها، گفت: طراحی ایستگاه ۱۳ بر اساس بهره‌گیری از معماری سنتی و مکتب هنری آذربایجان انجام شده است.
وی، با اشاره به نصب روزشمار اتمام عملیات در ایستگاه ۱۳، اظهار کرد: عملیات عمرانی و اجرایی این ایستگاه بر اساس زمانبندی مشخص پیش می‌رود و متعهد به وعده داده شده در خصوص اتمام عملیات هستیم.
سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز، افزود: در حال حاضر عملیات آجرکاری سنتی تونل دسترسی شمالی به سکوی سوار شدن به اتمام رسیده و عملیات سرامیک‌کاری و آجرکاری به روش سنتی دیوارهای ورودی ضلع جنوب غربی ایستگاه در حال انجام است.
وحیدکیا از اتمام عملیات بتن‌ریزی سقف تونل دسترسی شمالی خبر داد و گفت: در طول یک ماه گذشته قالب‌بندی سقف ورودی جنوب غربی برای بتن‌ریزی انجام شده است و عملیات عمرانی و اجرایی در این ایستگاه ادامه دارد.

انتهای پیام/