اعلام نتایج بازشماری صندوقهای رای مرند / مراتب از وزارت کشور و شورای نگهبان در حال استعلام است
اعلام نتایج بازشماری صندوقهای رای مرند / مراتب از وزارت کشور و شورای نگهبان در حال استعلام است

بنا به اعلام معاون استاندار و رئیس هیات اجرایی حوزه انتخابیه مرند و جلفا، حسب باز شماری در صندوقهایی که انجام شد از مجموع آرا آقای حسن نژاد تعداد ۱۳۰ رای کاهش و به آرا آقای شافعی تعداد ۹۹ رای افزوده شد . به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری […]

بنا به اعلام معاون استاندار و رئیس هیات اجرایی حوزه انتخابیه مرند و جلفا، حسب باز شماری در صندوقهایی که انجام شد از مجموع آرا آقای حسن نژاد تعداد ۱۳۰ رای کاهش و به آرا آقای شافعی تعداد ۹۹ رای افزوده شد .

به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان مرند ، بنا به اعلام تقی کرمی معاون استاندار و رئیس هیات اجرایی حوزه انتخابیه مرند و جلفا در خصوص نتایج باز شماری آرا اعلام داشت : حسب باز شماری در صندوقهایی که انجام شد از مجموع آرا آقای حسن نژاد تعداد ۱۳۰ رای کاهش و به آرا آقای شافعی تعداد ۹۹ رای افزوده شد .

وی در ادامه افزود: آقای شافعی در خواست بازشماری تعداد ۳۸ صندوق را داده بودند و نتیجه باز شماری دال بروجود اختلاف نتایج جزئی در آرا بود .

معاون استاندار آذربایجان شرقی گفت: برای تداوم روند بازشماری مراتب از وزارت کشور و شورای نگهبان در حال استعلام است و ادامه روند بازشماری و یا خاتمه آن منوط به اعلام نظر این دو مرجع است.

رئیس حوزه انتخابیه مرند و جلفا بیان داشت: به محض دریافت نظر این دو مرجع به اطلاع شهروندان عزیز حوزه انتخابیه مرند و جلفا اطلاع رسانی خواهد شد و لذا از شهروندان محترم انتظار داریم هر گونه اخبار را از طریق پورتال فرمانداری پیگیری نمایند و به اخبار غیر موثق توجهی نداشته باشند .

نماینده عالی دولت در شهرستان خاطر نشان کرد : اخبار و نتایج روند بازشماری به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید .