اعضای شورا و شهردار تبریز به امر ورزش بها می‌دهند
اعضای شورا و شهردار تبریز به امر ورزش بها می‌دهند

رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: با اقداماتی مثل احیای سازمان ورزش، روزهای خوش ورزش تبریز و نشاط عمومی و تندرستی به زودی فرا خواهد رسید. به گزارش قلم پرس، حجت‌الاسلام رسول برگی شامگاه امروز در جریان مراسم گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و تجلیل از ۱۸ پهلوان و پیشکسوت ورزش زورخانه‌ای، اظهار کرد: حضور پرویز […]



رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: با اقداماتی مثل احیای سازمان ورزش، روزهای خوش ورزش تبریز و نشاط عمومی و تندرستی به زودی فرا خواهد رسید.

به گزارش قلم پرس، حجت‌الاسلام رسول برگی شامگاه امروز در جریان مراسم گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و تجلیل از ۱۸ پهلوان و پیشکسوت ورزش زورخانه‌ای، اظهار کرد: حضور پرویز هادی در شورای اسلامی شهر تبریز فرصتی مغتنم برای ورزش شهر تبریز است و این حضور باعث شده تیم ۱۳ نفره شورا و شخص شهردار تبریز بیش از پیش به امر ورزش بها بدهند.

وی ادامه داد: با اقداماتی همچون احیای سازمان ورزش از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری، روزهای خوش ورزش تبریز و نشاط عمومی و تندرستی به زودی فرا خواهد رسید.  
رییس شورای اسلامی شهر تبریز گود زورخانه را محلی مقدس ذکر کرد و گفت: در گودهای زورخانه‌ها، همیشه انسان‌های جوانمرد با تاسی از مولی الموحدین مولا علی علیه السلام، پرورش یافته اند و این افراد خارج از گود نیز در جامعه همیشه باعث خیر و برکت شده اند که نمونه این انسان‌ها، جهان پهلوان تختی است که به واسطه کارهای خیرخواهانه خود همچنان منش پهلوانی او زبانزد است.