اعزام ۲۰۰ هزار زائر از آذربایجان‌شرقی به کربلا/ استقرار۴۶ موکب استان در مرزهای کشور و  داخل عراق
اعزام ۲۰۰ هزار زائر از آذربایجان‌شرقی به کربلا/ استقرار۴۶ موکب استان در مرزهای کشور و  داخل عراق

[ad_1] استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: امسال ۲۰۰ هزار نفر از مردم استان برای زیارت اربعین به کربلا اعزام شدند که یک آمار بی‌سابقه است. به گزارش قلم پرس،از تبریز، عابدین خرّم صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به فعالیت ستاد اربعین استان، اظهار داشت: تمام دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌های استان با تمام امکانات در […]

[ad_1]


استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: امسال ۲۰۰ هزار نفر از مردم استان برای زیارت اربعین به کربلا اعزام شدند که یک آمار بی‌سابقه است.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، عابدین خرّم صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به فعالیت ستاد اربعین استان، اظهار داشت: تمام دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌های استان با تمام امکانات در خدمت‌رسانی به زائران اربعین با آمادگی کامل تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: ۴۶ موکب از آذربایجان‌شرقی در مرزهای کشور و در داخل عراق برای خدمات‌دهی به زائران حسینی مستقر هستند.

خرّم گفت: از ۲۳ شهریور ماه بازگشت زائران اربعین از عراق به استان آغاز شده و به طور متوسط روزانه ۱۱۵ اتوبوس به مرزهای مختلف از جمله مهران و تمرچین اعزام می‌شوند تا زوار را به استان بازگردانند.

وی یادآور شد: از ۱۵ شهریور نیز اعزام زائران از طریق هوایی در استان آغاز شده و تا سه روز بعد از اربعین پروازهای برگشت به تبریز ادامه خواهد داشت.

استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: تلاش می‌کنیم زائران اربعین حسینی در آرامش، امنیت و ایمنی کامل به استان بازگردند و در این رابطه تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

انتهای پیام/س


[ad_2]