اعزام هیئت تجاری و اقتصادی آذربایجان‌شرقی به سوریه
اعزام هیئت تجاری و اقتصادی آذربایجان‌شرقی به سوریه

استاندار آذربایجان شرقی گفت: روزهای سخت سوریه پای‌کار بودیم و در روزهای سازندگی که برخی می‌خواهند پیش‌دستی کنند و جای پای ما را بگیرند هم باید پای‌کار باشیم. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، محمدرضا پورمحمدی ظهر امروز در نشست شورای اداری آذربایجان شرقی که با حضور فرمانده قرارگاه سازندگی حضرت ابوالفضل […]

استاندار آذربایجان شرقی گفت: روزهای سخت سوریه پای‌کار بودیم و در روزهای سازندگی که برخی می‌خواهند پیش‌دستی کنند و جای پای ما را بگیرند هم باید پای‌کار باشیم.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، محمدرضا پورمحمدی ظهر امروز در نشست شورای اداری آذربایجان شرقی که با حضور فرمانده قرارگاه سازندگی حضرت ابوالفضل (ع) در سوریه برگزار شد، بابیان اینکه به وجود رزمندگان کشورمان و مبارزان جبهه مقاومت افتخار می‌کنیم، اظهار داشت: پیروزی جبهه مقاومت در سوریه و جاهای دیگر نشان‌گر عظمت  و قدرت نظام جمهوری اسلامی بوده که دشمنان پذیرفته‌اند و کار دیگری نمی‌توانند بکنند.

وی افزود: این نظام و انقلاب هر روز توفنده‌تر، قوی‌تر و قدرتمندتر از گذشته عرصه‌های مختلف ظاهر می‌شود، همه باید خداوند را شاکر باشیم که چنین امکان و فرصتی برای خدمتگزاری فراهم کرده است.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به آماده بودن شرایط برای حضور سرمایه‌گذاران در عرصه بازسازی سوریه، بیان کرد: در همه قسمتی عنوان‌شده اعلام آمادگی می‌کنیم، استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز همیشه پیشتاز کارهای مثبت و خیرخواهانه بوده و همه می‌دانند که از لحاظ تعداد شهدا و رزمندگان مدافعان حرم در سوریه نقشی مؤثری داشتیم.

وی ادامه داد: بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و بیش از  یک هزار و ۸۰۰ شرکت سرمایه‌گذاری و سازندگی در استان داریم و این فرصتی مناسب برای سرمایه‌گذاری و توسعه و عمران است.

پورمحمدی بیان کرد: روزهای سخت ما پای‌کار بودیم و در روزهای سازندگی که برخی می‌خواهند پیش‌دستی کنند و جای پای ما را بگیرند هم باید پای‌کار باشیم.

وی تأکید کرد: در اولین فرصت تلاش خواهیم کرد هیئت تجاری و اقتصادی را برای حضور در سوریه اعزام کنیم و کاری خواهیم کرد که نام  و آوازه آذربایجان حفظ شود.