اصلاح مجدد سیستم روشنایی مسیر پل فلسطین پس از چندین بار سرقت
اصلاح مجدد سیستم روشنایی مسیر پل فلسطین پس از چندین بار سرقت

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از اصلاح و رفع مجدد مشکل روشنایی مسیر پل فلسطین خبر داد. به گزارش قلم پرس، حسن گنجی با اشاره به اینکه برای چندمین بار است که کابل های برق در نقاط مختلف سطح منطقه به سرقت می رود و با جایگزینی از سوی شهرداری منطقه ۱۰ این موضوع دوباره تکرار می […]



شهردار منطقه ۱۰ تبریز از اصلاح و رفع مجدد مشکل روشنایی مسیر پل فلسطین خبر داد.

به گزارش قلم پرس، حسن گنجی با اشاره به اینکه برای چندمین بار است که کابل های برق در نقاط مختلف سطح منطقه به سرقت می رود و با جایگزینی از سوی شهرداری منطقه ۱۰ این موضوع دوباره تکرار می شود، گفت: با توجه به واقع شدن پل فلسطین در مرکزی ترین مسیر عبوری شهروندان و بیشترین تردد وسایل نقلیه شهری، سیم و کابل برق در چند روز اخیر در پل فلسطین به سرقت رفته و خاموشی این مسیر را به دنبال داشته است.
وی افزود: در این راستا به منظور تأمین روشنایی برای تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و عابران و افزایش روشنایی‌های شبانه و دید مناسب رانندگان، اصلاح و رفع مجدد ایراد روشنایی پل فلسطین توسط این منطقه اجرا شده و بعد از رفع مشکل و انجام تعمیرات لازم، روشنایی مناسب به این مسیر بازگشت.
گنجی اظهار کرد: از شهروندان تقاضا می کنیم در حفظ و نگهداری مبلمان و تجهیزات شهری خود کوشا باشند و در صورت مشاهده هرگونه خسارت و صدمه زدن به اموال عمومی سریعا موضوع را با شهرداری منطقه در میان بگذارند.