اصلاح بیش از ۲۵۰۰ مورد درب تابلو و دریچه پایه های روشنایی معابر
اصلاح بیش از ۲۵۰۰ مورد درب تابلو و دریچه پایه های روشنایی معابر
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: طی چند هفته گذشته بیش از 2هزار و500 مورد درب تابلو و دریچه پایه های روشنایی معابر طی مانورجهادی اصلاح و تعمیر شده است.
به گزارش قلم پرس، اکبر فرج نیا  با اشاره به اجرای پویش ایمن سازی درب تابلوبرق ها و پایه های روشنایی معابر اظهار کرد: متاسفانه تجهیزات تابلوهای برق و دریچه های پایه های روشنایی معابر به دلایل مختلف موردسرقت قرار می گیرد و موجب بروز مشکلاتی در حوزه ایمنی و تجهیزات می شود.

وی افزود: به منظور پیشگیری از آسیب ها و حوادث احتمالی، با تلاش همکاران شرکت در امورهای مختلف طرح جهادی ایمن سازی تابلوهای برق و پایه های روشنایی معابر آغاز شده  و بصورت روزانه توسط همکاران امور بازدید و پیگیری می شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان اینکه طی چند هفته گذشته بیش از ۲هزار درب تابلو اصلاح شده است و همچنان ادامه دارد اضافه کرد: در خصوص دریچه پایه های روشنایی معابر از ۲۰ اردیبهشت تا به امروز بیش از ۵۶۰ مورد دریچه اصلاح و تعمیر شده است
وی خاطرنشان کرد: در برخی مسیرها علاوه بر تخریب دریچه ها متاسفانه تجهیزات شبکه نیز مورد سرقت قرا گرفته که در این خصوص پس از اقدامات لازم دریچه پایه های نیز اصلاح می شود.
فرج نیا بیان کرد: در برخی محدوده هابا توجه به مشکلات به وجود آمده و تخریب تجهیزات شبکه برق، طرح تبدیل شبکه زمینی به شبکه هوایی اجرا می شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان اینکه چنین مشکلاتی علاوه بر قطعی برق شهروندان خسارت های بسیاری به شبکه توزیع برق و لوازم برقی مشترکین وارد می‌کند، اضافه کرد: به منظور پیشگیری از وقوع چنین مشکلاتی از شهروندان عزیز تقاضا می شود در صورت مشاهده فعالیت های مشکوک حتی با لباس مخصوص شرکت توزیع نیروی برق بر روی شبکه، موضوع را از طریق سامانه فوریت های برق ۱۲۱ استعلام و پیگیری کنند.
انتهای پیام/