اصرار ایران برای خروج از برجام مواضع مخالفان را تقویت می کند
اصرار ایران برای خروج از برجام مواضع مخالفان را تقویت می کند

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: اصرار ایران برای خروج از برجام،موضع دشمنان ایران در عرصه بین‌الملل را تقویت می‌کند و لازم است که حساب شده عمل کنیم. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری خانه‌ملت، محمدحسین فرهنگی ، در خصوص ادامه حضور اروپایی‌ها در برجام، اظهار داشت: همه کشورها به دنبال منافع خود هستند حتی […]

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: اصرار ایران برای خروج از برجام،موضع دشمنان ایران در عرصه بین‌الملل را تقویت می‌کند و لازم است که حساب شده عمل کنیم.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری خانه‌ملت، محمدحسین فرهنگی ، در خصوص ادامه حضور اروپایی‌ها در برجام، اظهار داشت: همه کشورها به دنبال منافع خود هستند حتی اگر روسیه یا اروپا کاری را پیگیری می‌کنند بر مبنای منافع خود عمل می‌کنند و در موضوع برجام منافع اروپایی‌ها، روسیه و چین اقتضا می‌کند که برجام بماند زیرا به نفع صلح بین‌المللی است و هم به نفع این کشورها است تا تنش‌ها به حداقل برسد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دیپلماسی خارجی و روابطی که با این کشورها برقرار می‌کنیم باید مسیری طراحی شود که سیاست‌های یک جانبه گرایانه و غیرمنطقی آمریکایی‌ها به شکست بی‌انجامد، بیان کرد: در غیر اینصورت ایران آسیب می‌بیند و ممکن است برخی کشورها نیز آنگونه که ما پیش بینی می‌کنیم، با ایران همراهی نکنند.

وی افزود: با توجه به مجموع شرایط می‌توان گفت، زمینه برای انسجام در برابر تصمیمات نابخردانه آمریکا وجود دارد.

فرهنگی با بیان اینکه در این شرایط اتفاق خاصی برای ایران رخ نمی دهد زیرا طبق پیش بینی‌هایی که در برجام شده، مسیر توسعه فعالیت‌های هسته ای ایران فراهم است، ادامه داد: از آنجایی که به دنبال توسعه فعالیت‌های صلح آمیز هستیم، هم اکنون نیز کارهایی که لازم بوده را شروع کرده و ادامه خواهیم داد.

عضو کمیسیون صنایع و معادنت مجلس شورای اسلامی گفت: اصرار ایران برای خروج از برجام ممکن است مواضع مخالفان ایران در عرصه بین‌المللی را تقویت کند و مواضع آن‌ها را در دنیا دارای مطلوبیت کند به همین جهت لازم است که در این زمینه بسیار حساب شده عمل کنیم./