اشکان دژاگه: هر چه به بازی فکر می‌کنیم آدم درد دارد / باور کنید تمام بازیکنان ناراحت هستند
اشکان دژاگه: هر چه به بازی فکر می‌کنیم آدم درد دارد / باور کنید تمام بازیکنان ناراحت هستند

بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: هر چقدر آدم در مورد این بازی بگوید، دیگر فایده ‌ای ندارد؛ باختیم و این باخت درد دارد. به گزارش قلم پرس، اشکان دژاگه بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان دیدار با ژاپن، اظهار داشت: ژاپن تیم خوبی بود همه ما می‌دانستیم اما فکر می‌کنم ما باید می‌رفتیم جلو و […]

بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: هر چقدر آدم در مورد این بازی بگوید، دیگر فایده ‌ای ندارد؛ باختیم و این باخت درد دارد.

به گزارش قلم پرس، اشکان دژاگه بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان دیدار با ژاپن، اظهار داشت: ژاپن تیم خوبی بود همه ما می‌دانستیم اما فکر می‌کنم ما باید می‌رفتیم جلو و گل می‌زدیم اما سه بر صفر شد. تا زمانی که اولین گل را نخورده بودیم فکر می‌کنم بازی خوبی انجام دادیم شانس‌های خوبی داشتیم، نیمه اول اگر توپ سردار وارد دروازه می‌شد بازی کاملا عوض می‌شد اما متأسفانه فوتبال این طور نیست، ما الان سخت است و هر چه به بازی فکر می‌کنیم آدم درد دارد.

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: می‌خواهم از تمام هواداران ، بازیکنان و مربیان تشکر کنم چون سعی کردیم و با همدیگر تلاش کردیم به هر حال ما با هم بازی می‌کنیم و با هم می‌بازیم.

وی در پاسخ به این سوال که خیلی‌ها بعد از پایان بازی از داخل رختکن خبر ندارند چه اتفاقاتی در داخل رختکن افتاد،‌گفت: باور کنید تمام بازیکنان ناراحت هستند سخت است همین الان هم سخت است هر چه به بازی فکر می‌کنیم نمی‌توانیم باور کنیم.

دژاگه در پاسخ به این سوال که آیا پنالتی که داور گرفت درست بود یا خیر،‌گفت: فکر نمی‌کردم که داور پنالتی را بدهد وقتی رفت فیلم را نگاه کند باور نمی‌کردم. چون پورعلی‌گنجی د ستش را باز نکرده بود و برای تکل رفته بود. توپ می‌خورد، چه کار باید می‌کرد؟ دستش را کجا ببرد؟ این طور نبود که او دستش را باز کند ولی چه کار کنیم هر چقدر آدم در مورد این بازی بگوید دیگر فایده ندارد باختیم و این باخت درد دارد.

وی در پاسخ به این سوال که زمزمه خداحافظی یکسری بازیکنان مثل شما، مسعود و پژمان شنیده می‌شود آیا این موضوع صحت دارد،‌گفت: هنوز تصمیم خاصی نگرفته‌ا‌م، من ۳۲ سالم است. فکر می‌کنم هنوز جا است برای تیم ملی، الان واقعا سخت است راجب این چیزها حرف بزنم.

بازیکن تیم ملی در پاسخ به این سوال که شما به عنوان بزرگ‌تر تیم ملی تداوم حضور آقای کی‌روش را چطور می‌بینید او باید بماند یا نه، گفت:‌ همیشه گفته‌ام که کی‌روش زحمت زیادی برای تیم ملی و کشورمان کشیده است.، فکر می‌کنم هر کسی که فوتبال را می‌شناسد و فوتبال را دوست دارد، متوجه می شود که او چقدر به فوتبال این کشور کمک کرده است.