اشتباه عجیب فدراسیون و دردسر جدید تیم تراکتور
اشتباه عجیب فدراسیون و دردسر جدید تیم تراکتور

فدراسیون فوتبال ۴۸ ساعت مانده به پایان مهلت کنفدراسیون فوتبال آسیا، فرم‌های لازم را به باشگاه‌های ایران ارسال کرد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، کنفدراسیون فوتبال آسیا روز ۲۰ آوریل (۳۱ فروردین امسال) در نامه‌ای به فدراسیون‌های آسیایی درخواست کرد تیم‌های راه‌یافته کشورها به لیگ قهرمانان آسیا، مدارک لازم را به این کنفدراسیون ارائه کنند. […]



فدراسیون فوتبال ۴۸ ساعت مانده به پایان مهلت کنفدراسیون فوتبال آسیا، فرم‌های لازم را به باشگاه‌های ایران ارسال کرد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، کنفدراسیون فوتبال آسیا روز ۲۰ آوریل (۳۱ فروردین امسال) در نامه‌ای به فدراسیون‌های آسیایی درخواست کرد تیم‌های راه‌یافته کشورها به لیگ قهرمانان آسیا، مدارک لازم را به این کنفدراسیون ارائه کنند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا، ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) را به‌عنوان پایان مهلت ارائه مدارک اعلام کرده است و  این در حالی است که فدراسیون فوتبال کشورمان روز گذشته (سه‌شنبه – ۲۳ خرداد) این فرم را به باشگاه‌ها داده تا برای تکمیل و ارائه مدارک خود به AFC اقدام کنند!

طبق شنیده ها این فرم ها بیش از ۵۰ صفحه بوده و پر کردن آن زمان بر است. در حال حاضر اولولیت باشگاه تراکتور تکمیل این فرم ها در حداقل زمان و ارسال به کنفدراسیون فوتبال آسیا است.

پیش‌تر تا ۳۱ فروردین به باشگاه‌ها مهلت داده شده بود تا مدارک خود را برای صدور مجوز حرفه‌ای بارگذاری کنند. کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سپس مدارک باشگاه‌ها را دریافت و مجوز حرفه‌ای باشگاه‌هایِ دارای صلاحیت را صادر کرد. پس از بررسی مدارک و صدور این مجوز، فدراسیون باید به باشگاه‌ها اطلاع می‌داد تا مدارک خود را به AFC ارائه کنند که این اتفاق تا روز گذشته نیفتاد.

AFC اعلام کرده تنها در یک صورت می‌پذیرد تیم‌ها مدارک خود را پس از روز ۲۵ خرداد تکمیل کنند که آن هم پایان یافتن مسابقات کشورها، بعد از این تاریخ است.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷