استقرار سیستم یکپارچه اتوماسیون اداری جدید در سازمان توسعه عمران عون‌بن‌علی
استقرار سیستم یکپارچه اتوماسیون اداری جدید در سازمان توسعه عمران عون‌بن‌علی
سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز از استقرار سیستم یکپارچه اتوماسیون اداری جدید در سازمان توسعه عمران عون‌بن‌علی خبر داد.

به گزارش قلم پرس، محمدرضا کاظمی با اعلام این خبر گفت: با هدف ارتقای بهره‌وری در سیستم اداری شهرداری و همچنین افزایش امنیت مکاتبات و در راستای راه‌اندازی سیستم یکپارچه اتوماسیون اداری جدید در مجموعه شهرداری تبریز، مراحل استقرار این سیستم در سازمان توسعه عمران عون‌بن‌علی نیز به پایان رسید.
وی افزود: سیستم یکپارچه اتوماسیون اداری از مهم‌ترین سامانه‌هایی است که می‌تواند در راستای سیاست‌های مکانیزاسیون امور، کاهش بروکراسی اداری و هوشمندسازی مجموعه اداری تاثیر بسزایی داشته باشد که در این راستا مراحل استقرار این سیستم در سازمان توسعه عمران عون‌بن‌علی پایان یافت.
سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات تأکید کرد: با راه‌اندازی سیستم جدید این امکان فراهم می‌شود تا همه مکاتبات داخلی و بین اداری فی‌مابین مناطق، سازمان‌ها و دیگر مجموعه‌های شهرداری تبریز تسهیل شده و ارسال ارجاع مستقیم، بدون نیاز به پروتکل ECE در بستر شبکه شهرداری تبریز و اتوماسیون اداری فراهم شود تا دقت عمل و سرعت در روند رسیدگی به امور شهروندان و مراجعه‌کنندگان افزایش یابد.
در هفته جاری مراحل استقرار اتوماسیون جدید اداری شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تبریز نیز آغاز خواهد شد.