استقبال چشمگیر از غرفه شهرداری تبریز در نمایشگاه مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری
استقبال چشمگیر از غرفه شهرداری تبریز در نمایشگاه مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری

غرفه شهرداری تبریز در نخستین نمایشگاه بین المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری با استقبال گسترده مخاطبان و کارشناسان مواجه شد. به گزارش قلم پرس، مخاطبان غرفه شهرداری تبریز ارائه اطلاعات صحیح در خصوص وضعیت بافت های ناکارآمد شهری، بافت فرهنگی، بافت فرسوده، بافت ناسازگار، بافت روستایی و سکونت گاه های روستایی را از مهمترین […]

غرفه شهرداری تبریز در نخستین نمایشگاه بین المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری با استقبال گسترده مخاطبان و کارشناسان مواجه شد.

به گزارش قلم پرس، مخاطبان غرفه شهرداری تبریز ارائه اطلاعات صحیح در خصوص وضعیت بافت های ناکارآمد شهری، بافت فرهنگی، بافت فرسوده، بافت ناسازگار، بافت روستایی و سکونت گاه های روستایی را از مهمترین دلایل استقبال خود از این غرفه اعلام کردند.

همچنین برخی بازدیدکنندگان نیز شفافیت و صداقت در گزارش های ارائه شده را از امتیازات مهم غرفه تبریز دانسته و آن را تحسین کردند.

پیشگامی شهرداری تبریز برای تدوین ضوابط در مناطق و بافت های مختلف که توسط کارشناسان حوزه شهرسازی شهرداری تبریز به مخاطبان ارائه می شود نیز از دیگر دلایلی است که به حضور مخاطبان و کارشناسان حوزه شهرسازی در این غرفه کمک کرده است.

استفاده از المان های شهر تبریز در طراحی غرفه نیز توانسته بخشی از مراجعه کنندگان این نمایشگاه را به سوی خود جذب کند.

همزمانی برگزاری نمایشگاه شهر هوشمند در کنار نمایشگاه مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری در مصلی تهران و ارائه گزارش عملکرد شهرداری در حوزه هوشمندسازی شهر تبریز نیز با استقبال مخاطبان نمایشگاه شهر هوشمند مواجه شده است.

شایان ذکر است، غرفه شهرداری تبریز با همکاری معاونت شهرسازی و معماری، شرکت توسعه و عمران و اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز تجهیز و آماده بازدید شده است.