استقبال سازمان سرمایه گذاری از ایده‌ها و استارتاپ های تخصصی ساخت‌وساز
استقبال سازمان سرمایه گذاری از ایده‌ها و استارتاپ های تخصصی ساخت‌وساز

استقبال سازمان سرمایه گذاری از ایده‌ها و استارتاپ های تخصصی ساخت‌وساز مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تبریز، از متخصصان حوزه ساخت و ساز دعوت کرد ایده ها و استارتاپ های تخصصی خود را به سازمان سرمایه گذاری شهرداری ارائه کنند. به گزارش قلم پرس،، رضا خلیلی در دومین روز پانزدهمین اجلاس سازندگان […]




استقبال سازمان سرمایه گذاری از ایده‌ها و استارتاپ های تخصصی ساخت‌وساز

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تبریز، از متخصصان حوزه ساخت و ساز دعوت کرد ایده ها و استارتاپ های تخصصی خود را به سازمان سرمایه گذاری شهرداری ارائه کنند.

به گزارش قلم پرس،، رضا خلیلی در دومین روز پانزدهمین اجلاس سازندگان و طراحان در تبریز، با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری علاوه بر بحث مسائل اقتصادی منابع انسانی است، افزود: منابع انسانی متخصص می تواند جاذب سرمایه در عرصه ساخت و ساز و منشا اثر باشد و قله بلندی که مدیریت شهری را رشد دهد.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری تبریز، همچنین خاطرنشان کرد: همایش بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری تبریز در ۳ ماه اول سال آینده برگزار خواهد شد.

خلیل خطاب به شرکت کنندگان پانزدهمین اجلاس سازندگان و طراحان اظهار داشت: قصد داریم در کنار این همایش استارت آپ طرحها و ایده های متخصصان معماری و شهرسازی را برگزار کنیم و منتخبین این طرح ها و ایده ها را به سرمایه گذاران ارائه کنیم.

وی ادامه داد: از شرکت کنندگان این اجلاس دعوت می کنیم طرح ها و ایده های خود را به سازمان ارائه کنند و ما می توانیم حلقه واسط این ایده ها و معرفی به سرمایه گذاران و تسریع اجرای طرح ها باشیم.

رضا خلیلی گفت: مورد بعدی حضور شهرداری تبریز در ایونت ها، رویدادها و نمایشگاهای داخلی و خارجی برای معرفی این فرصتها به سرمایه گذاران و متخصصان است، تا بتوانند تاثیر ماندگاری در جهت عمران و توسعه شهر بر جای بگذارند.

پانزدهمین اجلاس سازندگان و طراحان ۲۱ و ۲۲ آذر ماه برای سومین سال در مرکز همایش های بین اللملی خاوران، با حضور شرکت های مطرح حوزه ساخت و ساز از سراسر کشور در مرکز همایش های بین المللی خاوران تبریز در حال برگزاری است.