استعفای “پورموسوی” پذیرفته نشد
استعفای “پورموسوی” پذیرفته نشد

سیداکبر پورموسوی که شب گذشته به دلایلی از جمله مشکلات مالی و حمایت نشدن تیمش از سوی مسئولان با آبادانی ها خداحافظی کرد، استعفایش مورد قبول باشگاه صنعت نفت آبادان قرار نگرفت. علی فیروزی مدیر تیم نفت آبادان با تایید این خبر به ایسنا گفت: همان طور که قبلا هم گفته بودم، غیر ممکن بود که […]

سیداکبر پورموسوی که شب گذشته به دلایلی از جمله مشکلات مالی و حمایت نشدن تیمش از سوی مسئولان با آبادانی ها خداحافظی کرد، استعفایش مورد قبول باشگاه صنعت نفت آبادان قرار نگرفت.

علی فیروزی مدیر تیم نفت آبادان با تایید این خبر به ایسنا گفت: همان طور که قبلا هم گفته بودم، غیر ممکن بود که باشگاه با این استعفا موافقت کند زیرا پورموسوی کار خود را به خوبی انجام داده است. او نسبت به برخی مسائل و مشکلات از جمله مشکلات مالی گله مند است و از آن جا که به نظم و آرامش در تیمش بسیار اهمیت می دهد، اصلا دوست ندارد تداوم مشکلات مالی، نظم تیمش را برهم بزند.

وی افزود: پورموسوی فردا نیز جلسه ای پیرامون مشکلات مالی با اعضای هیات مدیره باشگاه خواهد داشت.

مدیر تیم فوتبال نفت آبادان گفت: باتوجه به لغو دیدار ما مقابل استقلال تهران، آقای پورموسوی به بازیکنان استراحت داده و تمرینات از روز پنج شنبه هفته جاری برای حضور قدرتمند در ادامه لیگ، از سر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام