استاندار کربلای معلی: حماسه حضور ۲۰ میلیون زائر و ۱۴ هزار موکب و هیئت در اربعین حسینی
استاندار کربلای معلی: حماسه حضور ۲۰ میلیون زائر و ۱۴ هزار موکب و هیئت در اربعین حسینی

[ad_1] استاندار کربلای معلی با بیان اینکه اربعین امسال کربلا، میزبان بیش از ٢٠ میلیون زائر بود، گفت: امسال بیش از ١۴ هزار موکب و هیئت در آئین‌های اربعین امسال حضور داشتند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، نصیف جاسم الخطابی، استاندار کربلای معلی امشب در دیدار با شهردار تبریز با بیان اینکه اربعین امسال کربلا، […]

[ad_1]


استاندار کربلای معلی با بیان اینکه اربعین امسال کربلا، میزبان بیش از ٢٠ میلیون زائر بود، گفت: امسال بیش از ١۴ هزار موکب و هیئت در آئین‌های اربعین امسال حضور داشتند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، نصیف جاسم الخطابی، استاندار کربلای معلی امشب در دیدار با شهردار تبریز با بیان اینکه اربعین امسال کربلا، میزبان بیش از ٢٠ میلیون زائر بود، اظهار کرد: با وجود حضور این جمعیت عظیم، هماهنگی مطلوبی میان دستگاه‌ها و مدیریت‌های اجرایی عراق برقرار بود که باعث شد بدون هیچ مشکل خاصی، این دهه را با توفیق پشت سر بگذاریم. 

وی از حضور بیش از ١۴ هزار موکب و هیئت در آئین‌های اربعین امسال خبر داد و افزود: همکاری موکب‌ها و هیئت‌های عراقی، ایرانی و خارجی و عموم زائران در مدیریت برنامه‌های اربعین قابل‌تحسین است و در امنیت کامل، شاهد برگزاری حرکت این اجتماع بزرگ بودیم. 

نصیف جاسم الخطابی، خاطرنشان کرد: تبریز و کربلا دو شهر خواهرخوانده‌اند و نکته مهم اینجاست که مردم دو شهر این رابطه را قلباً باور دارند و همین نکته، اهمیت کار مدیران دو استان را مهم‌تر می‌کند. 

استاندار کربلا، با تاکید بر این که همکاری‌های ایام اربعین، می‌تواند، گسترش یابد، اظهار امیدواری کرد در آینده‌ای نزدیک، با سفر به آذربایجان‌شرقی، طرفین به فصل‌های جدیدی از توسعه روابط دست یابند.

انتهای پیام/


[ad_2]