استاندار آذربایجان شرقی بر توسعه ایستگاه های هواشناسی در استان تاکید کرد
استاندار آذربایجان شرقی بر توسعه ایستگاه های هواشناسی در استان تاکید کرد

استاندار آذربایجان شرقی در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه اطلاعات هواشناسی، از شاخص‌های توسعه است، بر توسعه ایستگاه های هواشناسی در استان بویژه در منطقه ارسباران تاکید کرد. عابدین خرّم در این دیدار افزود: با توجه به اهمیت منطقه ارسباران به ویژه برای گردشگران، از […]


استاندار آذربایجان شرقی در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه اطلاعات هواشناسی، از شاخص‌های توسعه است، بر توسعه ایستگاه های هواشناسی در استان بویژه در منطقه ارسباران تاکید کرد.

عابدین خرّم در این دیدار افزود: با توجه به اهمیت منطقه ارسباران به ویژه برای گردشگران، از هر گونه توسعه ایستگاه های هواشناسی در این منطقه حمایت خواهیم کرد.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی کشور نیز در این نشست گفت: سازمان برای توسعه ایستگاه های هواشناسی، تجهیزات لازم را از اعتبارات ملی تامین می‌کند.
سحر تاج بخش افزود: اعتبارات مورد نیاز برای زمین و زیرساخت ها نیز باید از استان تامین شود که حمایت مسئولین استانی و عنایت ویژه استاندار را می طلبد.
 
در این نشست، حبیب عبدلی مدیر کل هواشناسی استان، گزارشی از عملکرد، وضعیت پرسنلی، وضعیت تجهیزات، کمبود ها و همچنین توانمندی های اداره کل هواشناسی استان ارائه کرد.