استاندار آذربایجان‌شرقی امروز معرفی می‌شود
استاندار آذربایجان‌شرقی امروز معرفی می‌شود

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: بعد از ظهر هیات دولت جلسه‌ای خواهند داشت که به احتمال قوی موضوع انتخاب استاندارها برای برخی استان‌ها از جمله آذربایجان شرقی مطرح شود. به گزارش قلم پرس محمداسماعیل سعیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران به برگزاری جلسه هیات دولت و انتخاب استاندار اشاره و اظهار داشت: بعد از ظهر […]

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: بعد از ظهر هیات دولت جلسه‌ای خواهند داشت که به احتمال قوی موضوع انتخاب استاندارها برای برخی استان‌ها از جمله آذربایجان شرقی مطرح شود.

به گزارش قلم پرس محمداسماعیل سعیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران به برگزاری جلسه هیات دولت و انتخاب استاندار اشاره و اظهار داشت: بعد از ظهر امروز هیات دولت جلسه‌ای خواهد داشت که به احتمال قوی موضوع انتخاب استاندار برای برخی استان‌ها از جمله آذربایجان شرقی مطرح شود.

وی با بیان اینکه این هفته جلسه‌ای در خصوص بررسی گزینه‌های پیشنهادی برای تصدی استانداری آذربایجان‌شرقی در مجمع نمایندگان استان وجود نداشت، افزود: مشورت‌هایی در خصوص انتخاب استاندار برای آذربایجان‌شرقی وجود داشت که نمایندگان نیز معیارهای خود را با صراحت مطرح کردند و انتظار می‌رود فرد منتخب دارای معیارهای تعیین شده باشد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طبق شنیده‌ها تنها گزینه معرفی شده برای بررسی نمایندگان مجلس استان به جلسه هیات دولت معرفی شده است ولی از اینکه تصمیم نهایی چه خواهد بود اطلاع  ندارم.