استادیوم ورزشی  که قبل افتتاح تبدیل به آثار ملی می‌شود!
استادیوم ورزشی  که قبل افتتاح تبدیل به آثار ملی می‌شود!

[ad_1] نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: با تکمیل پروژه های ورزشی در حال تکمیل زیرساخت های ورزش بناب ظرف ۵ سال آینده تکمیل خواهد شد. به گزارش قلم پرس،از بناب، حجت الاسلام محمد باقری‌بنابی امروز در نشست مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با رؤسای هیأت های ورزشی شهرستان بناب در حضور […]

[ad_1]


نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: با تکمیل پروژه های ورزشی در حال تکمیل زیرساخت های ورزش بناب ظرف ۵ سال آینده تکمیل خواهد شد.

به گزارش قلم پرس،از بناب، حجت الاسلام محمد باقری‌بنابی امروز در نشست مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با رؤسای هیأت های ورزشی شهرستان بناب در حضور فرماندار شهرستان بناب اظهار کرد: با تکمیل زیرساخت‌های ورزش شهرستان انتظار داریم مردم برای سلامتی خود فرهنگ‌سازی نموده و ورزش را در اولویت کارهای روزمره خود قرار دهند و از طرف دیگر در بعد قهرمانی گام بردارند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تکمیل و بهره برداری از استادیوم ورزشی ۱۵ هزار نفری شهرستان بناب را از دغدغه‌های اصلی مردم شهرستان اعلام و تصریح کرد: استادیوم ورزشی ۱۵ هزار نفری بناب برای تکمیل به ۷۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که امیدواریم در سفر اخیر رئیس جمهور محترم به استان با تخصیص این اعتبار بزودی شاهد تکمیل و بهره برداری از این مجموعه ورزشی باشیم.

باقری بنابی در ادامه با اشاره به مجموعه استخر در حال احداث شهرستان نیز خاطرنشان کرد: مراحل احداث استخر برادران و بانوان در شهرستان و در مجاورت مسجد راه کربلا در حال اجراست و قطعاً با تکمیل و راه اندازی این مجموعه استخر شاهد استفاده شهروندان از آن خواهیم بود.

 

در انتصاب مربیان و رؤسای هیأت های ورزشی صلاحیت عمومی آنها از مراجع مربوطه استعلام شود

 فرماندار بناب گفت: لازم است مسئولین ورزش شهرستان قبل از انتصاب و معرفی مربیان و رؤسای هیأت های ورزشی سوابق و صلاحیت عمومی آنها را از مراجع قانونی استعلام نمایند و از انتصاب آنها قبل از استعلام اجتناب کنند.

رضا لعلی  تصریح کرد: برای اینکه خانواده ها اطمینان داشته باشند که فرزندانشان زیر نظر کدام مربی و مسئول هیأت ورزشی فعالیت می کنند، بایستی صلاحیت عمومی آنها مورد بررسی قرار گیرد.

وی سپس با اشاره به پایین بودن سرانه ورزشی شهرستان بناب اذعان کرد: امیدواریم با تکمیل پروژه‌های ورزشی در دست اقدام شهرستان سرانه ورزشی شهرستان بناب به میانگین سرانه ورزشی استان نزدیک شود.

رئیس شورای ورزش شهرستان بناب همچنین با انتقاد از طولانی‌تر شدن زمان تکمیل استادیوم ورزشی ۱۵ هزار نفری بناب اظهار کرد: رفته رفته این پروژه به یکی از پروژه های آثار ملی در شهرستان تبدیل می شود!

لعلی با بیان اینکه در بحث ورزش و جوانان توجه به جوانان مغفول مانده و مظلوم واقع شده است؛ افزود: انتظار داریم مسئولین امر در کنار توجه به ورزش به مسائل و موضوعات حوزه جوانان نیز توجه کنند.

وی خاطرنشان کرد: صنایع شهرستان ظرفیت و پتانسیل بالایی برای حمایت از ورزش شهرستان هستند ولی انتظار داریم در کنار مساعدت و همراهی صنایع از ورزش شهرستان نحوه هزینه کرد نیز شفاف سازی شود و از طرف دیگر مدیران صنایع و مسئولان شهرستان انتظار دارند نتایج خروجی این کمک های مالی را در ورزش شهرستان به عینه مشاهده کرده و لمس نمایند.

فرماندار بناب در ادامه خواستار تقسیم عادلانه امکانات و اعتبارات ورزشی در محلات مختلف و روستاهای شهرستان شد و گفت: دولت هزینه زیادی را برای اجرای پروژه های مختلف ورزشی در سطح شهر و روستاهای منطقه صرف می کنند ولی از مردم و جامعه ورزش انتظار داریم در نگهداری از این اماکن و تأسیسات ورزشی دولت را همراهی کنند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۴

 


[ad_2]