از فضاسازی گسترده در شهر تا تبلیغ در شهرهای خواهرخوانده
از فضاسازی گسترده در شهر تا تبلیغ در شهرهای خواهرخوانده
رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی نمایشگاه بین المللی فرش دستباف از تمهیدات گسترده برای تبلیغات و اطلاع رسانی این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش قلم پرس، سعید حاجی زاده گفت: اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز به عنوان کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی نمایشگاه بین المللی فرش دستباف ایران- تبریز و به منظور برگزاری باشکوه این نمایشگاه بین المللی حسب دستور شهردار تبریز تمام امکانات خود را به کار گرفته است.

او افزود: طراحی وب سایت دو زبانه نمایشگاه برای ثبت نام غرفه داران و ارائه اخبار و اطلاعات نمایشگاه به علاقه مندان یکی از اقدامات این اداره کل برای برگزاری نمایشگاه است.

حاجی زاده با اشاره به آغاز ثبت نام برای شرکت در نمایشگاه افزود: علاقه مندان می توانند با مراجعه به وب سات icftabriz.ir نسبت به ثبت نام غرفه اقدام کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز استفاده از ظرفیت شهرهای خواهرخوانده برای معرفی نمایشگاه در حوزه بین الملل را یکی دیگر از اقدامات کمیته تبلیغات برای برگزاری نمایشگاه دانست و اظهار داشت: در این راستا مکاتبات لازم صورت گرفته تا تبلیغات این نمایشگاه در شهرهای استانبول، ارزروم، باکو، غازان و ماگیلوف به نمایش در آید.

حاجی زاده ادامه داد: هماهنگی های لازم برای اکران بیلبوردها و پوسترهای این نمایشگاه با شهرداری های ۱۶کلانشهر کشور صورت گرفته تا با نمایش آن ها، شاهد حضور هموطنان مان برای شرکت و بازدید از این نمایشگاه باشیم.

او در بخش دیگری از سخنانش به تهیه و تولید تیزرهای تلویزیونی نمایشگاه بین المللی فرش اشاره کرد و افزود: تیزرهای نمایشگاه به شش زبان فارسی، ترکی آذری، ترکی استانبولی، انگلیسی، عربی و روسی آماده شده و طبق هماهنگی های صورت گرفته از شبکه های برون مرزی پخش می شود و در سه تلویزیون شهری تیزرهای تبلغاتی نمایشگاه در حال اکران است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز با اشاره به آغاز اکران بیلبوردهای نمایشگاه در ۲۰نقطه شهر تبریز افزود: همچنین در تمام اتوبوس های شرکت واحد پوستر این نمایشگاه نصب شده است.

نمایشگاه بین المللی فرش دستباف از ۹ الی ۱۳ مرداد در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برگزار می شود.