از برخورد شدید با مفسدان اقتصادی تا جلوگیری از ورشکستگی کارخانه‌ها
از برخورد شدید با مفسدان اقتصادی تا جلوگیری از ورشکستگی کارخانه‌ها

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی جلوگیری از ورشکستگی کارخانه‌ها در استان را از دغدغه‌های دادگستری استان برای حمایت از تولید ملی و اشتغال عنوان کرد و از سرمایه‌گذاری در استان اعلام حمایت قضایی کرد. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین حکمتعلی مظفری بعد از ظهر امروز به همراه سایر […]

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی جلوگیری از ورشکستگی کارخانه‌ها در استان را از دغدغه‌های دادگستری استان برای حمایت از تولید ملی و اشتغال عنوان کرد و از سرمایه‌گذاری در استان اعلام حمایت قضایی کرد.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین حکمتعلی مظفری بعد از ظهر امروز به همراه سایر مسوولان قضایی استان در مسجد جامع حضرت ابوالفضل (ع) کوی مارالان تبریز با اشاره به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم، هدف دشمنان نظام اسلامی را ادامه جنگ اقتصادی و تحریم برای فشار بیشتر عنوان کرد و  اظهار داشت: پیامبر اسلام (ص) تمام تحریم‌ها را در شعب ابی طالب تحمل کرد و دست از اسلام نکشید؛ ما نیز با برنامه درست و کنار گذاشتن اختلافات داخلی پیروز خواهیم شد.

رئیس‌کل دادگستری استان با اشاره به آیه ۱۲۰ سوره شریفه آل‌عمران همه را به صبر و پرهیزکاری در برابر مشکلات اقتصادی و استقامت در برابر دشمنان توصیه و دعوت کرد.

مظفری، علت بخش عمده‌ای از گرفتاری‌های مردم و افزایش ورودی پرونده به دادگستری را عدم آگاهی مردم از قوانین و مقررات حقوقی و دوری از ارزش‌های اخلاقی و اسلامی دانست.

وی، جلوگیری از ورشکستگی کارخانه‌ها در استان را از دغدغه‌های دادگستری استان برای حمایت از تولید ملی و اشتغال عنوان کرد و از سرمایه‌گذاری در استان اعلام حمایت قضایی کرد.

رئیس‌کل دادگستری استان ساماندهی پسماندهای پزشکی و بیمارستانی در استان را از موفقیت‌های دادگستری استان در پیشگیری از جرایم علیه بهداشت عمومی دانست و از برخورد شدید با مفسدان اقتصادی خبر داد.