ارسال ۸۳۶ پرونده تخلف ساختمانی به ماده صد از ابتدای سال جاری
ارسال ۸۳۶ پرونده تخلف ساختمانی به ماده صد از ابتدای سال جاری

ارسال ۸۳۶ پرونده تخلف ساختمانی به ماده صد از ابتدای سال جاری شهردار منطقه ۳ تبریز از ارسال ۸۳۶ مورد تخلفات ساختمانی به کمیسیون ماده صد از ابتدای سال جاری خبر داد. به گزارش قلم پرس،، علی قاسمی با اعلام اینکه در راستای صیانت از حقوق شهرداری و شهروندان ساکن در حوزه منطقه ۳ مقابله […]




ارسال ۸۳۶ پرونده تخلف ساختمانی به ماده صد از ابتدای سال جاری

شهردار منطقه ۳ تبریز از ارسال ۸۳۶ مورد تخلفات ساختمانی به کمیسیون ماده صد از ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش قلم پرس،، علی قاسمی با اعلام اینکه در راستای صیانت از حقوق شهرداری و شهروندان ساکن در حوزه منطقه ۳ مقابله با تخلفات ساختمانی در سطح حوزه با جدیت دنبال می شود، افزود: شهرداری منطقه ۳ در ۱۰ ماه سال جاری با شناسایی، تشکیل پرونده و ارسال ۸۳۶ مورد تخلفات ساختمانی به کمیسیون ماده ۱۰۰ در مقابله با این تخلف اهتمام ویژه ای دارد.

وی با اشاره به اینکه ساخت و ساز غیرمجاز مشکلاتی همچون عدم استحکام بنا و تعرض به معابر عمومی را به دنبال دارد، افزود: از همه شهروندان عزیز خواهشمندیم جهت جلوگیری از مخاطرات احتمالی برای خود و سایر شهروندان از هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز و غیر اصولی خوددرای کنند.

قاسمی اقدامات صورت گرفته در حوزه شهرسازی منطقه در طول سال را با هدف توسعه و رونق ساخت و ساز و پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز عنوان کرد.