اردوهای تفریحی و آموزشی برای مدارس دخترانه و بسیج خواهران مساجد برپا می‌شود
اردوهای تفریحی و آموزشی برای مدارس دخترانه و بسیج خواهران مساجد برپا می‌شود

مسئول امور فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری منطقه ۳ تبریز از برگزاری اردوهای تفریحی و آموزشی برای مدارس دخترانه و بسیج خواهران مساجد در پارک بانوان مشروطه شهرداری منطقه در خیابان مشروطه خبر داد. به گزارش قلم پرس، حجه الاسلام حسین اسماعیلی گفت: با توجه به وجود فضای اختصاصی محصور و محیطی امن و جذاب […]



مسئول امور فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری منطقه ۳ تبریز از برگزاری اردوهای تفریحی و آموزشی برای مدارس دخترانه و بسیج خواهران مساجد در پارک بانوان مشروطه شهرداری منطقه در خیابان مشروطه خبر داد.

به گزارش قلم پرس، حجه الاسلام حسین اسماعیلی گفت: با توجه به وجود فضای اختصاصی محصور و محیطی امن و جذاب پارک بانوان در کنار خانه فرهنگ و پارک بانوان مشروطه، استقبال خوبی از این مجموعه شده است.
وی افزود: اولین جلسه اردوهای تفریحی و آموزشی در پارک بانوان مشروطه روز شنبه این هفته با حضور ۲۰۰ تن از دانش آموزان دبیرستان دخترانه حضرت رقیه (س) و دبستان دانش با همکاری خانه فرهنگ و پارک بانوان مشروطه با برنامه های متنوع برپا شد.
اسماعیلی یادآور شد: بسیج خواهران مساجد و مدارس دخترانه شهر تبریز می‌توانند برای استفاده از این محیط سالم با فضای سرسبز و زیبا، با مدیریت خانه فرهنگ و پارک بانوان مشروطه تماس حاصل کرده و هماهنگی لازم را به عمل آوردند.