ارتقاء زیرساخت‌های شهرک شهید صیاد شیرازی، اولویت اجرایی مدیریت منطقه ۶
ارتقاء زیرساخت‌های شهرک شهید صیاد شیرازی، اولویت اجرایی مدیریت منطقه ۶

[ad_1] شهردار منطقه ۶ تبریز، ارتقاء زیرساخت‌های شهرک شهید صیاد شیرازی و آماده‌سازی کامل این شهرک را یکی از اولویت‌های اصلی اجرایی مدیریت منطقه در سال جدید عنوان کرد. به گزارش قلم پرس، جلسه بررسی وضعیت شهرک مسکونی شهید صیاد شیرازی با حضور احمد انیسه شهردار منطقه ۶ تبریز، معاونین و چند تن از مدیران […]

[ad_1]

شهردار منطقه ۶ تبریز، ارتقاء زیرساخت‌های شهرک شهید صیاد شیرازی و آماده‌سازی کامل این شهرک را یکی از اولویت‌های اصلی اجرایی مدیریت منطقه در سال جدید عنوان کرد.

به گزارش قلم پرس، جلسه بررسی وضعیت شهرک مسکونی شهید صیاد شیرازی با حضور احمد انیسه شهردار منطقه ۶ تبریز، معاونین و چند تن از مدیران منطقه، حسین پور عضو هیئت اجرائی شهرک و مهدی زاده عضو هیئت امنای شهرک در اتاق جلسه برگزار شد.
در ابتدای این جلسه، احمد انیسه شهردار منطقه با اشاره به اقدامات انجام یافته در خصوص آماده‌سازی شهرک توسط شهرداری به ویژه اجرای عملیات احداث مسیر ارتباطی ورودی شهرک شهید صیاد شیرازی گفت: در همین راستا توسعه فضای سبز با اجرای درختکاری و ارتقاء سایر زیرساخت‌های اساسی در این شهرک و اجرای کامل عملیات‌های عمرانی و خدماتی آن از اولویت‌های اصلی مدیریت منطقه است که با جدیت در دستور کار تمامی واحدهای اجرائی قرار گرفته است.
شهردار منطقه ۶ تبریز در ادامه بر اهمیت تعامل و همکاری بیش از پیش تمامی نهادها و دستگاه‌های مرتبط در تأمین کامل زیرساخت‌های این شهرک تأکید کرد.
شایان ذکر است در این جلسه مقرر شد در خصوص احداث پارک مدنظر با هدف ایجاد محیطی شاد و سبز و با نشاط برای ساکنین و به منظور افزایش سرانه فضای سبز منطقه در جهت تأمین رفاه و سلامت شهروندان و ساکنین شهرک اقدام شود.

[ad_2]