ارایه لیست نهایی شورای اصلاح طلبان تبریز به محض اعلام نهایی تایید صلاحیت شدگان
ارایه لیست نهایی شورای اصلاح طلبان تبریز به محض اعلام نهایی تایید صلاحیت شدگان

رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان آذربایجان شرقی گفت: لیست نهائی شورای اصلاح طلبان در تبریز برای انتخابات شوراها به محض اعلام نهایی تایید صلاحیت شدگان رسما اعلام خواهد شد. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، احمد ظهیرنیا با بیان اینکه لیست نهایی شورای اصلاح طلبان در تبریز به محض اعلام نهایی تایید […]

رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان آذربایجان شرقی گفت: لیست نهائی شورای اصلاح طلبان در تبریز برای انتخابات شوراها به محض اعلام نهایی تایید صلاحیت شدگان رسما اعلام خواهد شد.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، احمد ظهیرنیا با بیان اینکه لیست نهایی شورای اصلاح طلبان در تبریز به محض اعلام نهایی تایید صلاحیت شدگان رسما اعلام می شود، اظهار داشت: در تبریز قطعا لیست از طرف شورای اصلاح طلبان ارائه خواهد شد ولی در شهرستان ها  مراتب به عهده شورای اصلاح طلبان خود شهرستان واگذارشده است که در صورت صلاحدید از بین افراد اصلاح طلب نسبت به ارائه لیست همان شهرستان اقدام کنند.

وی افزود: برای انتخاب افراد در شورای اصلاح طلبان چهار مشخصه  پاک دستی وحسن شهرت مالی، اصلاح طلب بودن وداشتن سبقه اصلاح طلبی، زمینه رای آوری و  تخصص وداشتن  سابقه موثر درمدیریت شهری و آشنا بودن به مشکلات و معضلات مبتلا به شهری در نظر گرفته شده است.

ظهیرنیا گفت: فعالیت و آرزوی ما رای آوری تمام و کمال لیست شورای اصلاح طلبان بوده و در این راه تمام سعی و کوشش خود را به کار خواهیم بست و پیش بینی ما اقبال بسیار بالای همشهریانمان  از این لیست است زیرا که معتقدیم آحاد مردم تبریز طرفدار افرادی صادق وپاک دست ودلسوز وفداکار هستند.

رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان آذربایجان شرقی اظهار داشت: تمام مشکلات به وجود آمده در شورای شهر تبریز نشات گرفته از عدم رعایت قانون از طرف اعضای شورا بوده اگر چنانجه اعضای شورا مر قانون را در نظر می گرفتند اصلا این مشکلات به پیش نمی آمد.

وی تصریح کرد: رعایت قانون واحترام به آن وعدم تفسیر به رای قانون توسط اشخاص باعث رضایتمندی آحاد مردم را به همراه داشته و سرمایه اجتماعی نظام را افزون تر خواهد کرد و در این زمینه باعث اعتماد بیش از بیش مردم به نهادهای دولتی وعمومی خدمات داده خواهد شد.