ارائه خدمات قضایی و اداری به صورت کاملا الکترونیکی در حوزه قضایی امیرآباد
ارائه خدمات قضایی و اداری به صورت کاملا الکترونیکی در حوزه قضایی امیرآباد

محبوبه صابر، معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان سمنان در گفت‌وگو با میزان از ارائه خدمات قضایی و اداری در حوزه قضایی امیرآباد به صورت کاملا الکترونیکی و بدون استفاده از کاغذ و اوراق فیزیکی اسناد در پرونده‌های قضایی خبر داد. معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان سمنان خاطرنشان […]

محبوبه صابر، معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان سمنان در گفت‌وگو با میزان از ارائه خدمات قضایی و اداری در حوزه قضایی امیرآباد به صورت کاملا الکترونیکی و بدون استفاده از کاغذ و اوراق فیزیکی اسناد در پرونده‌های قضایی خبر داد.

معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان سمنان خاطرنشان کرد: در راستای اجرای سند تحول قضایی و پیگیری برنامه‌های هوشمندسازی قوه قضاییه برای اولین بار در سطح کشور در دادگاه عمومی بخش امیرآباد دامغان تمامی دعاوی حقوقی و کیفری و گزارشات ضابط قضایی از بدو تشکیل پرونده در شعب دادگاه به صورت الکترونیک ثبت و به صورت کاملا سیستمی به شعبه مربوطه ارجاع می‌شود.

بیشتر بخوانید:

وی با بیان اینکه در این روند بایگانی اوراق حذف شده است، اظهار کرد: با ایجاد حوزه تمام الکترونیک امیرآباد مراجعان به صورت اینترنتی اقدام به اخذ نوبت می‌کنند و پس از دریافت ابلاغ از طریق ثنا، با استفاده از سامانه‌های در نظر گرفته شده به صورت ویدئوکنفرانس در جلسه دادرسی شرکت می‌کنند.

صابر گفت: به جز حوزه قضایی تمام الکترونیک امیرآباد، برخی از شعب در سایر حوزه‌های استان سمنان نیز به صورت تمام الکترونیک خدمات قضایی را ارائه خواهند داد.

انتهای پیام/