اختلاف مالی ساغلام و تراکتور/ هیات مدیره تصمیم‌‌گیر نهایی تراکتور
اختلاف مالی ساغلام و تراکتور/ هیات مدیره تصمیم‌‌گیر نهایی تراکتور

هیأت مدیره باشگاه تراکتور درخصوص ادامه همکاری با ساغلام تصمیم‌گیری می‌کند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، قرارداد ساغلام و تراکتور یک و نیم ساله و به صورت مشروط به توافق طرفین بود و بر همین اساس مبلغ توافق شده برای فصل آتی ۶۵۰ هزار دلار بود که باتوجه به رضایت مدیریت باشگاه از عملکرد این […]



هیأت مدیره باشگاه تراکتور درخصوص ادامه همکاری با ساغلام تصمیم‌گیری می‌کند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، قرارداد ساغلام و تراکتور یک و نیم ساله و به صورت مشروط به توافق طرفین بود و بر همین اساس مبلغ توافق شده برای فصل آتی ۶۵۰ هزار دلار بود که باتوجه به رضایت مدیریت باشگاه از عملکرد این سرمربی، از ساغلام درخواست شده که برنامه‌اش برای لیگ بیست و دوم را ارائه دهد.

برنامه‌ و خواسته‌های ساغلام در جلسه اخیر هیأت مدیره باشگاه بررسی و مورد پذیرش اعضا قرار گرفت و اما در این میان ساغلام برخلاف توافق ۶۵۰ هزار دلاری قبلی، ابتدا درخواست یک میلیون دلاری و سپس ۸۰۰ هزار دلاری ارائه‌ کرده و همین موجب تاخیر در اعلام توافق طرفین شده است.

از طرفی محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور تمام امور مربوط به بستن تیم برای فصل بیست و دوم را به هیأت مدیره باشگاه واگذار کرده است. اکنون باید هیأت مدیره تکلیف نیمکت تیم برای فصل آتی را مشخص کند.

طبق شنیده‌ها، دور نهایی مذاکره باشگاه با ساغلام قبل از سفر این سرمربی به کشورش انجام خواهد شد.

انتهای پیام/س