اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور برای تجهیز بیمارستان کودکان مردانی آذر
اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور برای تجهیز بیمارستان کودکان مردانی آذر

استاندار آذربایجان‌ شرقی پیش از ظهر امروز (پنج‌شنبه) از روند عملیات اجرایی ساخت و تجهیز بیمارستان کودکان مردانی آذر در منطقه ۹ شهر تبریز بازدید کرد. مجید خدابخش در حاشیه این بازدید از تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز این بیمارستان از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان خبر داد. وی گفت: در […]

استاندار آذربایجان‌ شرقی پیش از ظهر امروز (پنج‌شنبه) از روند عملیات اجرایی ساخت و تجهیز بیمارستان کودکان مردانی آذر در منطقه ۹ شهر تبریز بازدید کرد.

مجید خدابخش در حاشیه این بازدید از تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز این بیمارستان از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان خبر داد.

وی گفت: در سفر رئیس جمهور به تبریز با پیشنهاد تخصیص اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان برای تجهیز بیمارستان مردانی‌آذر موافقت شد.

خدابخش با ابراز خرسندی از روند پیشرفت عملیات ساختمانی بیمارستان مردانی‌آذر به ویژه در بخش تاسیسات، گفت: در زمستان مشکلاتی مانند خدمات‌رسانی آب، برق، گاز و شبکه فاضلاب داشتیم که خوشبختانه در حال حاضر این موارد حل شده است.

استاندار آذربایجان ‌شرقی با بیان اینکه بخش تاسیسات بیمارستان در حال اتمام است، تاکید کرد: امسال برای راه‌اندازی بخشی از ساختمان که در حال اتمام است، برنامه‌ریزی می‌کنیم.

خدابخش افزود: با تأمین تجهیزات خاصی که برای بیمارستان پیش‌بینی شده تلاش می‌کنیم شاید سال آینده این بیمارستان را به بهره‌برداری کامل برسانیم.

وی همچنین از تلاش‌های شبانه‌روزی عوامل اجرایی این پروژه به‌ویژه خیر تبریزی حاج کریم مردانی آذر قدردانی کرد.

معاون عمرانی استاندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و شهردار تبریز هم استاندار آذربایجان شرقی را در این بازدید همراهی کردند.