احمدزاده: برای بازی امروز مهیا بودیم/ هدف‌مان قهرمانی در لیگ برتر است
احمدزاده: برای بازی امروز مهیا بودیم/ هدف‌مان قهرمانی در لیگ برتر است

امیرعلی احمدزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: تمرینات منظمی را در روزهای اخیر برگزار کرده و برای بازی مقابل نماینده شیراز کاملا آماده بودیم که متاسفانه از سوی سازمان لیگ به دلیل اعتراض گروه مقابل، بازی ما به تعویق افتاد و قرار است این بازی بعد از تعطیلات برگزار شود. سرمربی […]

امیرعلی احمدزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: تمرینات منظمی را در روزهای اخیر برگزار کرده و برای بازی مقابل نماینده شیراز کاملا آماده بودیم که متاسفانه از سوی سازمان لیگ به دلیل اعتراض گروه مقابل، بازی ما به تعویق افتاد و قرار است این بازی بعد از تعطیلات برگزار شود.

سرمربی تیم جوانان تراکتور گفت: بعد از تعطیلی کوتاه دوباره تمرینات خود را از سرخواهیم گرفت و با تمام قوا به مصاف حریف قرار گرفته و سعی خواهیم کرد همانند تیم امید تراکتور، کار را در بازی رفت تمام و با خیال راحت به بازی برگشت سفر کنیم.

وی گفت: هدف ما در مسابقات امسال قهرمانی در لیگ برتر است و من قبلا به عنوان مربی هم تجربه قهرمانی در لیگ برتر جوانان را داشته و تلاش می کنم یک بار دیگر تراکتور را به این عنوان مهم برسانم.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷