احمدزاده: اخراج دروازه‌بان برنامه‌هایم را بهم نزد/برای قهرمانی تراکتور برنامه داریم
احمدزاده: اخراج دروازه‌بان برنامه‌هایم را بهم نزد/برای قهرمانی تراکتور برنامه داریم

سرمربی تیم جوانان تراکتور گفت: با وجود حواشی زیاد در شیراز، خوشحالم که توانستیم به دیدار فینال راه یابیم. امیرعلی احمدزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در بازی برگشت در شیراز مقابل تیم ایمان صدر، حواشی زیادی ایجاد شد و تا دقیقه ۹۰، نتیجه بازی یک بر یک بود و به […]



سرمربی تیم جوانان تراکتور گفت: با وجود حواشی زیاد در شیراز، خوشحالم که توانستیم به دیدار فینال راه یابیم.

امیرعلی احمدزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در بازی برگشت در شیراز مقابل تیم ایمان صدر، حواشی زیادی ایجاد شد و تا دقیقه ۹۰، نتیجه بازی یک بر یک بود و به دلیل پیروزی دور رفت، ما صعود می‌کردیم اما در دقیقه ۹۸ داور دومین کارت زرد را به دلیل اتلاف وقت به دروازه‌بان ما داد و بعدش کارت قرمز را نشان داده و اخراج کرد.

وی گفت: کارت زرد اول دروازه‌بان را قبول دارم اما کارت دوم سخت‌گیرانه بوده و دروازه‌بان دوم را بدون اینکه گرم کند به زمین فرستادیم و از کرنر گل دوم را دریافت و بازی به وقت اضافه کشیده شد.

سرمربی تیم جوانان تراکتور گفت: برنامه من در ضربات پنالتی استفاده از دروازه‌بان دوم که پنالتی‌گیر است، بود و ورود زودهنگام وی در میدان برنامه‌های من را برهم نزد و این امکان برایش فراهم شد تا شرایط بازی قرار گیرد و در ضربات پنالتی عملکرد خوبی داشته و در نهایت  ۴ بر ۲ به پیروزی رسیدیم.

احمدزاده گفت: تماشاگر زیادی به ورزشگاه شیراز آمده و طبل و دهل تیم خودشان را تشویق می‌کردند و در حالی که در تبریز تماشاگران ما دو بار شیپور زدند، داور آنها از ورزشگاه بیرون کرد و این فرق میزبانی ما و شیراز بود.

بازیکن سابق تیم تراکتور گفت: برای دیدار نهایی برنامه داریم و احتمال می‌دهم با سپاهان بازی کنیم و تا این لحظه نگفتند که بازی رفت و برگشت است و سال گذشته دیدار فینال تک بازی در تهران بود و برای ما بهتر است که بازی به صورت رفت و برگشت باشد و می‌توانیم از پتانسیل هواداران استفاده کنیم، اما هر تصمیمی که گرفته شود مطیع آن هستیم.

وی بیان داشت: برنامه‌مان کسب عنوان قهرمانی است و از نیم فصل در تیم نهادینه کرده و تفکرتشان را به قهرمانی معطوف کرده و برای کسب این مهم نهایت تلاش خود را خواهیم کرد.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷