احداث کانال فرا منطقه ای جمع آوری آب های سطحی در شهرک خاوران
احداث کانال فرا منطقه ای جمع آوری آب های سطحی در شهرک خاوران

به گزارش قلم پرس، بهرام نسیانی با اعلام این خبراظهارداشت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته جهت کاهش خطر پذیری شهرک خاوران از سیلاب های احتمالی، کانال فرامنطقه ای جمع آوری آب های سطحی و روان آب ها در سطح حوزه،   بطول ۲/۷ کیلومتر در حال احداث می باشد که جزو پروژه […]

به گزارش قلم پرس، بهرام نسیانی با اعلام این خبراظهارداشت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته جهت کاهش خطر پذیری شهرک خاوران از سیلاب های احتمالی، کانال فرامنطقه ای جمع آوری آب های سطحی و روان آب ها در سطح حوزه،   بطول ۲/۷ کیلومتر در حال احداث می باشد که جزو پروژه های زیرساختی و مهم شهرک خاوران محسوب می شود.

او در تشریح مجموعه اقدامات انجام شده در این پروژه اظهار داشت: این پروژه به صورت فازبندی در حال اجراست که بر این اساس، عملیات خاکبرداری کل مسیر کانال فرامنطقه ای جمع آوری آب های سطحی شهرک خاوران با حجم ۱۶۰ هزار مترمکعب به اتمام رسیده است.

شهردار منطقه ۹ تبریز اعلام کرد: با اتمام فاز یک،   فاز ۲ این پروژه از ابتدای سال جدید با جدیت تمام در حال اجرا بوده و تا کنون ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 عملیات سنگی، زیرسازی، کوبیدن بستر کانال، اجرای بتن مگر و نیز سنگ چینی کف، از جمله اقداماتی است که در راستای احداث این کانال عملیاتی گردیده است.