احداث نخستین پیاده‌راه شرق تبریز در شهرک باغمیشه
احداث نخستین پیاده‌راه شرق تبریز در شهرک باغمیشه

[ad_1] شهردار منطقه ۵ تبریز از آغاز اجرای پروژه نخستین پیاده راه شرق تبریز در خیابان شهریار شهرک باغمیشه خبر داد. به گزارش قلم پرس، میر علی اصغر نساج غازانی در این خصوص اظهار کرد: پیاده راه یاد شده به طول یک کیلومتر و عرض ۲۲ متر، حد فاصل میدان اطلس تا میدان ارغوان به […]

[ad_1]

شهردار منطقه ۵ تبریز از آغاز اجرای پروژه نخستین پیاده راه شرق تبریز در خیابان شهریار شهرک باغمیشه خبر داد.

به گزارش قلم پرس، میر علی اصغر نساج غازانی در این خصوص اظهار کرد: پیاده راه یاد شده به طول یک کیلومتر و عرض ۲۲ متر، حد فاصل میدان اطلس تا میدان ارغوان به اجرا در می آید.
وی تصریح کرد: در این پروژه علاوه بر مسیر پیاده راه، دوچرخه سواری و خودروی برقی، سایر عناصر محیطی مانند نصب المان، مبلمان شهری و مناسب سازی برای استفاده نابینایان و افراد کم توان نیز پیش بینی شده است.
شهردار منطقه ۵ اعتبار اولیه پیاده راه شهریار را ۸۰ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: زمان آغاز پروژه فروردین ۱۴۰۱ بوده و تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.
میر علی اصغر نساج با اشاره به تجربه موفق پیاده راه در مناطق مختلف تبریز یادآور شد: این پروژه ضمن زیبایی محیطی و کاهش ترافیک برای ساکنان منطقه، منجر به رونق اقتصادی اصناف مسیر خواهد شد.  
وی در ادامه تصریح کرد: در سال جدید هفت پروژه عمرانی در سطح حوزه شهرداری منطقه ۵ آغاز شده و عملیات اجرایی سه پروژه در حال اجرا نیز تسریع یافته است.
به گفته وی، با آغاز فصل کاری در سال نو و آغاز پروژه های عمرانی جدید در شهرداری منطقه ۵، شرق تبریز به کارگاه بزرگ عمرانی بدل شده است.

[ad_2]