احداث مسیر دور برگردان موقت در ضلع‌ غربی روگذر شهید فلاحی
احداث مسیر دور برگردان موقت در ضلع‌ غربی روگذر شهید فلاحی

شهردار منطقه ۳ تبریز در اولین بازدید خود از عملیات‌ احداث روگذر شهید صادق فلاحی (ارتش)، از احداث مسیر دوربرگردان موقت در بین پایه‌های اول و دوم ضلع‌غربی روگذر خبر داد. به گزارش قلم پرس،  اکبر پورخردمند به همراه مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز، معاون فنی و عمرانی، مدیر حراست و مدیر امور ارتباطات منطقه […]



شهردار منطقه ۳ تبریز در اولین بازدید خود از عملیات‌ احداث روگذر شهید صادق فلاحی (ارتش)، از احداث مسیر دوربرگردان موقت در بین پایه‌های اول و دوم ضلع‌غربی روگذر خبر داد.

به گزارش قلم پرس،  اکبر پورخردمند به همراه مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز، معاون فنی و عمرانی، مدیر حراست و مدیر امور ارتباطات منطقه ۳ از روند اجرای عملیات عمرانی روگذر شهید صادق فلاحی در تقاطع آزادی – ارتش بازدید کرد.
پورخردمند در اولین بازدید خود از روگذر شهید صادق فلاحی، با توضیحات حسین منیری‌فر مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز، در جریان روند دقیق پیشرفت این عملیات عمرانی قرار گرفت.
منیری‌فر تاسیسات شهری موجود بر سر مسیر اجرای پروژه از جمله وجود لوله‌های انتقال گاز و آب و … و مهار اصولی آنها را از عوامل تاخیر احداث پروژه عنوان‌ کرد.
شهردار منطقه ۳ در این بازدید از احداث موقت مسیر دوربرگردان در بین پایه‌های اول و دوم ضلع‌غربی روگذر شهید صادق فلاحی خبر داد و گفت: این دوربرگردان موقت،  برای سهولت و کاهش بار ترافیکی تقاطع تا اتمام کامل پروژه احداث می شود.
وی افزود: عملیات عمرانی احداث روگذر شهید صادق فلاحی در تقاطع آزادی – ارتش، بعد از خلع ید از پیمانکار قبلی، با مدیریت جدید و مطابق زمان‌بندی‌های تعیین شده اجرا شده و ۲۰ شهریور به بهره‌برداری خواهد رسید.
پورخردمند ادامه داد: پل عابر پیاده موجود بر سر مسیر احداث راست‌گرد (رمپ) در ضلع جنوب غربی روگذر به زودی جابجا شده و همچنین با همکاری و هماهنگی سازمان عمران شهرداری تبریز،  بخشی از ملک کارواش واقع در حاشیه خیابان در مسیر این رمپ، تملک و آزادسازی خواهد شد.