احداث فاز ۳ کانال رواسان توسط شهرداری منطقه ۷ تبریز
احداث فاز ۳ کانال رواسان توسط شهرداری منطقه ۷ تبریز

شهردار منطقه ۷ گفت: مشکل آب گرفتگی معابر همواره در فصول بارندگی از جمله مشکلات اساسی است که فاز ۳ کانال رواسان با هدف دفع سیلاب و آبهای سطحی منطقه توسط معاونت فنی و عمرانی این شهرداری در حال احداث است. به گزارش قلم پرس به نقل از شهرداری منطقه ۷، علی فرخی شهردار منطقه […]

به گزارش قلم پرس به نقل از شهرداری منطقه ۷، علی فرخی شهردار منطقه با اعلام این خبر تصریح کرد: با هدف هدایت و کنترل آب‌های سطحی و جلوگیری از بروز سیلاب شهری و همچنین توسعه خدمات شهری، احداث فاز ۳ کانال رواسان با جدیت تمام در حال پیگیری است.

وی افزود: طول این کانال ۴۷۰ متر ، عرض آن ۴ متر و ارتفاع آن  ۲/۳۰ متر می باشد که از میدان شهید چمران تا پل تراکتور سازی ادامه خواهد داشت.

فرخی شهردار منطقه ادامه داد: همچنین به منظور تامین نیاز شهروندان و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی ، توسط شهرداری منطقه در اطراف کانال اقدام به احداث فضای سبز و تامین روشنایی اقدام می شود.

شهردار منطقه تصریح کرد: مشکل آب گرفتگی معابر همواره در فصول بارندگی از جمله مشکلات اساسی بوده که فاز ۳ کانال رواسان با هدف دفع سیلاب و آبهای سطحی منطقه در حال احداث است.