احداث شبکه فاضلاب کوی شهید مرادی به طول پنج کیلومتر
احداث شبکه فاضلاب کوی شهید مرادی به طول پنج کیلومتر

[ad_1] شهردار منطقه ۴ تبریز گفت: شبکه فاضلاب کوی شهید مرادی به طول پنج کیلومتر به‌زودی عملیاتی می‌شود. به گزارش قلم پرس، مسعود علیلو در بازدید از کوی شهید مرادی (چشمه‌لی باغ) که به همراه سهرابی مجری طرح فاضلاب استان صورت پذیرفت، با اعلام این خبر افزود: پیرو بازدید رییس و جمعی از اعضای شورای […]

[ad_1]

شهردار منطقه ۴ تبریز گفت: شبکه فاضلاب کوی شهید مرادی به طول پنج کیلومتر به‌زودی عملیاتی می‌شود.

به گزارش قلم پرس، مسعود علیلو در بازدید از کوی شهید مرادی (چشمه‌لی باغ) که به همراه سهرابی مجری طرح فاضلاب استان صورت پذیرفت، با اعلام این خبر افزود: پیرو بازدید رییس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، احداث شبکه فاضلاب این منطقه به عنوان یکی از مطالبه‌های دیرینه اهالی در دستور کار قرار گرفت و طی هماهنگی‌های به عمل آمده با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، به‌زودی عملیاتی می‌شود.
وی با بیان اینکه طول این شبکه حدود پنج کیلومتر خواهد بود، تصریح کرد: فرایند اجرای عملیات با تکمیل مطالعات و بسترسازی لازم اجرا می‌شود.
شهردار منطقه ۴ تبریز بیان کرد: احداث شبکه فاضلاب در محدوده چشمه‌لی باغ حرکتی ارزشمند از سوی شرکت آب و فاضلاب استان برای توسعه زیرساخت‌های شهری محسوب می‌شود.
علیلو اضافه کرد: این طرح می‌تواند در آینده نزدیک زمینه بهره‌مندی اهالی از شبکه فاضلاب بهداشتی و پیشگیری از آلودگی‌های زیست‌محیطی را فراهم کند.

[ad_2]