احداث بیش از ۶۳۰۰ مزار در آرامستان وادی رحمت تبریز
احداث بیش از ۶۳۰۰ مزار در آرامستان وادی رحمت تبریز

احداث بیش از ۶۳۰۰ مزار در آرامستان وادی رحمت تبریز مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز از احداث بیش از ۶ هزار و سیصد مزار در آرامستان وادی رحمت تبریز خبر داد. به گزارش قلم پرس،، فرخ جلالی صبح امروز در بازدید از روند اجرای پروژه های عمرانی سازمان گفت: از ابتدای سال جاری با […]




احداث بیش از ۶۳۰۰ مزار در آرامستان وادی رحمت تبریز

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز از احداث بیش از ۶ هزار و سیصد مزار در آرامستان وادی رحمت تبریز خبر داد.

به گزارش قلم پرس،، فرخ جلالی صبح امروز در بازدید از روند اجرای پروژه های عمرانی سازمان گفت: از ابتدای سال جاری با برنامه ریزی های انجام شده نسبت به احداث بیش ۶ هزار و سیصد باب مزار در آرامستان وادی رحمت تبریز اقدام شد.

 وی در خصوص توسعه آرامستان ها که یکی از نیازهای اساسی شهر است افزود: با توجه به کمبود زمین و اراضی شهری و هزینه بالای تملک از ۶۳۰۰ مزار نزدیک ۳۸۰۰ آن قبر دو طبقه است.

فرخ جلالی افزود: سازمان آرامستان ها همیشه آمادگی لازم برای تدفین اموات را در مواقع ضروری از جمله وقوع بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه را نیز دارد.

مدیرعامل سازمان آرامستان شهرداری تبریز، در پایان ضمن تأکید بر ضرورت ارتقای سطح کیفی خدمات ارائه شده در آرامستان بیان داشت: امیدواریم با ارتقای سطح کیفی خدمات در آرامستان وادی رحمت تبریز و ارائه خدمات بهینه به شهروندان در تسکین آلام روحی و کسب رضایت عمومی ایشان سهیم باشیم.