احداث بیست پارک محله ای در سال ۹۷ مخصوصا در بافت کم برخوردار شهر
احداث بیست پارک محله ای در سال ۹۷ مخصوصا در بافت کم برخوردار شهر

شهردار تبریز از تسریع روند توسعه زیرساخت های سلامت و نشاط اجتماعی در سطح شهر با سیاست گذاری های جامعه محور خبر داد و گفت: در برخی پارک های تبریز آمار روزانه حضور شهروندان برای برگزاری ورزش های همگانی به بیش از هزار نفر رسیده است. به گزارش قلم پرس، ایرج شهین باهر در همایش […]

شهردار تبریز از تسریع روند توسعه زیرساخت های سلامت و نشاط اجتماعی در سطح شهر با سیاست گذاری های جامعه محور خبر داد و گفت: در برخی پارک های تبریز آمار روزانه حضور شهروندان برای برگزاری ورزش های همگانی به بیش از هزار نفر رسیده است.

به گزارش قلم پرس، ایرج شهین باهر در همایش بزرگ کوهروی که به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش در تفرجگاه عینالی تبریز برگزار شد، با اشاره به ضرورت تقویت نقاط ضعف حوزه های فرهنگی و اجتماعی، افزود: احداث بیست پارک محله ای در سال ۹۷ مخصوصا در بافت کم برخوردار شهر در راستای توسعه زیرساخت های سلامت و نشاط اجتماعی است.

وی تصریح کرد: روند اجرای دو پروژه پارک منطقه ای بزرگ آرپا دره سی و عباس میرزا مانند تفرجگاه عینالی تا کنون بیش از ۵۰ در صد پیشرفت فیزیکی داشته و در صدد آنیم تا تبریز را از زیرساخت های عمومی نشاط اجتماعی و ورزش اشباع کنیم.

شهین باهر کسب عناوین برتر نظافت شهری و “شهر بدون گدا و معتاد متجاهر” را نتیجه اجرای پروژه های فرهنگی گسترده دانست و اظهار داشت: نقش مشارکت عمومی شهروندان تبریزی همواره باعث شده معضلات حساس کلان شهری مخصوصا در حوزه فرهنگی اجتماعی با صرف هزینه های کمتری رفع شود.

گفتنی است همایش بزرگ کوهروی در تفرجگاه عینالی با حضور گسترده شهروندان و مسولان ورزش استانی به همراه معاون محترم وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.