احداث بازارچه‌های محلی، درآمد پایدار برای شهرداری به دنبال دارد
احداث بازارچه‌های محلی، درآمد پایدار برای شهرداری به دنبال دارد
سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری گفت: احداث بازارچه‌های محلی باعث ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری شده و در نهایت توسعه شهری را به همراه خواهد داشت.

به گزارش قلم پرس، با حضور رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری، رئیس کمیسیون تحقیق، نظارت، ارزیابی و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز، سرپرست، معاونان و مسئولان سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری با هدف بررسی و رفع مشکلات بازارچه‌های محلی از بازارچه‌های تحت نظارت سازمان، به صورت میدانی بازدید بعمل آمد.

سعید مطلّبی سرپرست سازمان میادین در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سازمان در خصوص واگذاری و مشکلات بازارچه‌ها، گفت: با همه توان سعی داریم خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه کنیم.
وی با اشاره به احداث بازارچه محلی در شهرک مرزداران گفت: اجرای این پروژه‌ها در راستای تسهیل دسترسی و ارائه خدمات با کیفیت به مردم، ضمن رضایتمندی شهروندان باعث ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری شده و در نهایت توسعه شهری را به همراه خواهد داشت.
مطلّبی گفت: جهت احداث بازارچه‌ها در سطح شهر، شناسایی و مکان‌یابی مناسب که قابلیت فعالیت اقتصادی و درآمدزایی را داشته باشند، مورد تاکید سازمان است.
در این بازدید که به صورت میدانی از تعدادی از بازارچه‌های محلی تحت نظارت سازمان صورت گرفت، مشکلات موجود مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم جهت رفع موانع، اتخاذ و دستورات مقتضی صادر شد.

انتهای پیام/