اجرا و اتمام پروژه‌های مسیرگشایی اولویت اساسی شهرداری منطقه ۸ تبریز
اجرا و اتمام پروژه‌های مسیرگشایی اولویت اساسی شهرداری منطقه ۸ تبریز

به گزارش قلم پرس، در این جلسه که فریدون بابایی اقدم، یاسین بجانی و حجت الاسلام سید کاظم زعفران‌چیلر از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز حضور داشتند، رضا جانفشان نوبری در سخنانی با اعلام این مطلب افزود: اجرا و اتمام پروژه های مسیرگشایی که از سالهای قبل در دست اقدام است، مهمترین اولویت شهرداری منطقه […]

به گزارش قلم پرس، در این جلسه که فریدون بابایی اقدم، یاسین بجانی و حجت الاسلام سید کاظم زعفران‌چیلر از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز حضور داشتند، رضا جانفشان نوبری در سخنانی با اعلام این مطلب افزود: اجرا و اتمام پروژه های مسیرگشایی که از سالهای قبل در دست اقدام است، مهمترین اولویت شهرداری منطقه ۸ در ماه های پایانی سال و سال آینده خواهد بود.
وی ادامه داد: اجرای طرح های مسیر گشایی در سطح حوزه شهرداری منطقه ۸ تبریز، علاوه بر امکان دسترسی ساکنان و شهروندان به معابر جدید، معضل ترافیک و بلاتکلیفی چندین ساله در بافت مرکزی شهر را نیز برطرف می کند.
سرپرست شهرداری منطقه ۸ تبریز تاکید کرد: برای رفع مشکل ترافیک شهرتبریز، مخصوصا در بافت مرکزی شهر باید اقدام به مسیرگشایی در این محدوده بکنیم تا رضایت شهروندان جلب شود.
جانفشان گفت: پروژه های مسیرگشایی در محدوده شهرداری منطقه ۸ تبریز از چندین سال قبل آغاز شده و امیدواریم با تلاش مجموعه شهرداری منطقه ۸ تبریز و حمایت های شهردار و شورای شهر بزودی شاهد افتتاح و بهره برداری آنها باشیم.
وی با اشاره به پروژه مسیرگشایی سنجران گفت: این پروژه از دو دهه قبل آغاز شده و برای اجرا و اتمام آن در سال آینده نیازمند حمایت جدی و اساسی از سوی شهردار تبریز و اعضای شورای اسلامی شهر هستیم که با اتمام آن شاهد حل مشکلات موجود در این محدوده باشیم.
سرپرست شهرداری منطقه ۸ تبریز ادامه داد: در حال حاضر اقدامات تملک و مسیر گشایی در خیابان های شهید علیپور، گوراوانچی صادقیه و آبیاری در دست اجرا است که با اتمام و افتتاح این پروژه ها بسیاری از مشکلات ترافیکی محدوده مرکزی شهر تبریز برطرف خواهد شد.
در ادامه این جلسه بابایی اقدم عضو شورای شهر تبریز گفت: خوشبختانه شهرداری منطقه ۸ تبریز اقدامات خوبی در مسیرگشایی و تملک انجام داده و امیدواریم بزودی شاهد بهره برداری این پروژه ها باشیم.
همچنین  حجت الاسلام زعفرانچیلر عضو شورای اسلامی شهر تبریز نیز گفت: امیدواریم با همت و حمایت های انجام یافته مشکلات ترافیکی در حوزه مرکزی شهر بزودی برطرف شود.
یاسین بجانی دیگر عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شورای اسلامی شهر تبریز آماده حمایت از پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری منطقه ۸ تبریز است.