اجرای ۲هزار واحد مسکن ملی در شهرستان میانه/ اولویت تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری به پروژه های نیمه تمام
اجرای ۲هزار واحد مسکن ملی در شهرستان میانه/ اولویت تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری به پروژه های نیمه تمام

[ad_1] معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از اجرای دو هزار واحد مسکن ملی در شهرستان میانه خبر داد. به گزارش قلم پرس،از  میانه، جواد رحمتی  بعد از ظهر امروز در جلسه پیگیری مصوبات سفر استانی رئیس جمهور برای شهرستان میانه، اظهار کرد:  اولویت تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری به شهرستان ها پروژه های نیمه […]

[ad_1]


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از اجرای دو هزار واحد مسکن ملی در شهرستان میانه خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از  میانه، جواد رحمتی  بعد از ظهر امروز در جلسه پیگیری مصوبات سفر استانی رئیس جمهور برای شهرستان میانه، اظهار کرد: 
اولویت تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری به شهرستان ها پروژه های نیمه تمام است و به شهرستان هایی که پروژه نیمه تمام ندارند اعتباراتی در قالب آسفالت راه های روستایی، آبرسانی و تجهیز اراضی کشاورزی تعلق می گیرد.

وی اذعان داشت: در مورد اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان میانه بیش از نیاز تامین زمین صورت گرفته و مقرر شده ستاد اجرایی فرمان امام تا دوهزار واحد مسکن در این شهرستان اجرا کند.

دستگاه‌ها در پیگیری تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری اهتمام کنند

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی نیز گفت: دستگاه‌ها نسبت به پیگیری تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری، ارائه گزارش عملکرد و پیشرفت کار اهتمام جدی به خرج دهند.

محمد فرشکاران اظهار کرد: در خصوص جذب اعتبارات سفر تلاش‌های وافری از سوی استاندار و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی صورت گرفته است.

وی افزود: سازمان برنامه و بودجه کشور و نهاد ریاست جمهوری نیز با توجه به چارچوب‌ها و معیارهایی که دارند، نسبت به تخصیص اعتبارات اقدام می‌کنند. 

فرشکاران با اشاره به پرداخت مرحله اول اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان، تصریح کرد: قرار بود تخصیص اعتبارات کاملا به صورت نقدی باشد که با توجه به شرایط پیش آمده بخشی از اعتبارات به صورت اسناد خزانه اسلامی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی، ابراز داشت: مرحله بعدی تخصیصات هم در راه است و ضرورت دارد دستگاه‌ها نسبت به پیگیری تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری، ارائه گزارش عملکرد و پیشرفت کار اهتمام جدی به خرج دهند. 

فرشکاران متذکر شد: نقش استان‌ها در اجرای پروژه‌های ملی حداقل بوده و لازم است پیگیری‌های درون استانی اعتبارات ملی از دستگاه‌های مرکزی متبوع به صورت جدی صورت پذیرد که سهل‌انگاری موجب از دست رفتن زمان خواهد شد.

وی اعلام کرد: با تخصیص بخشی از اعتبارات محرومیت‌زدایی موافقت‌نامه‌هایی برای طرح‌های آبرسانی به روستاها منعقد شده و با استانی شدن این اعتبارات به دستور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، اتفاقات بهتری خواهد افتاد. 

لازم به ذکر است استاندار آذربایجان شرقی امروز در سفر به شهرستان میانه از پروژه جاده ترکمانچای بازدید و پل ورودی شهرستان را افتتاح کرد. 

وی پس از حضور در جلسه پیگیری مصوبات سفر شهرستان میانه از پروژه های سد گرمی چای و تصفیه خانه شهرستان نیز بازدید کرد.

در این سفر معاون عمرانی استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، خرّم را همراهی کردند.

انتهای پیام/


[ad_2]