اجرای فاز دوم طرح جامع تخریب و تبدیل به حالت اولیه ساخت‌وسازهای غیرمجاز در محدوده اوغلی
اجرای فاز دوم طرح جامع تخریب و تبدیل به حالت اولیه ساخت‌وسازهای غیرمجاز در محدوده اوغلی

[ad_1] اجرای فاز دوم طرح جامع تخریب و تبدیل به حالت اولیه ساخت‌وسازهای غیرمجاز در محدوده اوغلی معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز از تبدیل ۲۵ هزار مترمربع از ساخت‌وسازهای غیرمجاز اراضی اوغلی به حالت اولیه خبر داد. به گزارش قلم پرس،، سجاد رضایی با اشاره به برخورد قاطع شهرداری تبریز […]

[ad_1]


اجرای فاز دوم طرح جامع تخریب و تبدیل به حالت اولیه ساخت‌وسازهای غیرمجاز در محدوده اوغلی

معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز از تبدیل ۲۵ هزار مترمربع از ساخت‌وسازهای غیرمجاز اراضی اوغلی به حالت اولیه خبر داد.

به گزارش قلم پرس،، سجاد رضایی با اشاره به برخورد قاطع شهرداری تبریز با ساخت و سازهای غیرمجاز اظهار کرد: با هدف حفظ و صیانت از حریم شهر و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، در راستای اجرای دستور مقام قضائی بر مبنای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری زراعی و باغی، ۱۸ باب مغازه و خانه باغ، مورد ساخت وساز غیرمجاز در اراضی واقع در حریم اوغلی توسط این معاونت آزادسازی و به حالت اولیه بازگردانده شد.

وی افزود: در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز به عنوان معضل اجتماعی در شهر، با هماهنگی منسجم شهرداری و نیروی انتظامی ، مقابل هرگونه تخلفات ساختمانی با گشت‌زنی مستمر مأموران تخلفات ساختمانی گرفته شده و هیچ‌گونه مماشاتی جهت رفع آثار آن انجام نمی‌گیرد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز در ادامه تصریح کرد: مشارکت شهروندان در تحقق شهری‌ایده‌آل، اجتناب ناپذیر بوده و در همین راستا از همه شهروندان می‌خواهیم تا در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز، مراتب را به سامانه ۱۳۷ اطلاع داده و مجموعه شهرداری را در جلوگیری و برخورد با هرگونه تخلف یاری کنند.

وی همچنین در ادامه با اشاره به تبعات اجتماعی و اقتصادی ساخت و سازهای غیرمجاز اذعان کرد: بایستی با هم‌افزایی دستگاه‌های متولی و همکاری شهروندان از ساخت و سازهای غیرمجاز ممانعت شود.

[ad_2]