اجرای عملیات زیرسازی در مسیر اطراف مسجد نور آناخاتون
اجرای عملیات زیرسازی در مسیر اطراف مسجد نور آناخاتون

شهردار منطقه ۶ تبریز از اجرای عملیات زیرسازی و بهسازی در مسیر اطراف مسجد نور آناخاتون با هدف بهسازی محلات کم برخوردار خبر داد. به گزارش قلم پرس، احمد انیسه با تأکید بر اهمیت ارتقاء زیرساخت‌های شهری در معابر غرب و شمالغرب تبریز گفت: به منظور ارتقاء حقوق شهروندی و به منظور تسهیل در تردد شهروندان […]



شهردار منطقه ۶ تبریز از اجرای عملیات زیرسازی و بهسازی در مسیر اطراف مسجد نور آناخاتون با هدف بهسازی محلات کم برخوردار خبر داد.

به گزارش قلم پرس، احمد انیسه با تأکید بر اهمیت ارتقاء زیرساخت‌های شهری در معابر غرب و شمالغرب تبریز گفت: به منظور ارتقاء حقوق شهروندی و به منظور تسهیل در تردد شهروندان و با هدف تأمین امنیت و ایمنی آنان، عملیات بهسازی معابر منطقه به ویژه محلات کم برخوردار در دستور کار عوامل اجرائی معاونت فنی و عمرانی منطقه قرار گرفته است.
انیسه با اشاره به برنامه‌های مصوب میز خدمت برگزار شده در اواخر ماه قبل در مسجد نور آناخاتون با حضور فرماندار شهرستان تبریز، تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و مدیران شهری افزود: در همین راستا و به منظور خدمات رسانی بهینه به شهروندان غرب و شمالغرب تبریز، عملیات زیرسازی، تسطیح، رگلاژ و آماده‌سازی در مسیرهای اطراف مسجد نور در آناخاتون به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع در حال اجرا است که بعد از اتمام زیرسازی بلافاصله آسفالت‌ریزی انجام خواهد شد.