اجرای عملیات زیرسازی در مسیر اطراف مسجد نور آناخاتون
اجرای عملیات زیرسازی در مسیر اطراف مسجد نور آناخاتون

[ad_1] شهردار منطقه ۶ تبریز از اجرای عملیات زیرسازی و بهسازی درمسیر اطراف مسجد نور آناخاتون با هدف بهسازی محلات کم برخوردار خبر داد. به گزارش قلم پرس، احمد انیسه شهردار منطقه ۶ تبریز با تأکید بر اهمیت ارتقاء زیرساخت های شهری در معابر غرب و شمالغرب تبریز گفت: به منظور ارتقاء حقوق شهروندی و […]

[ad_1]

شهردار منطقه ۶ تبریز از اجرای عملیات زیرسازی و بهسازی درمسیر اطراف مسجد نور آناخاتون با هدف بهسازی محلات کم برخوردار خبر داد.

به گزارش قلم پرس، احمد انیسه شهردار منطقه ۶ تبریز با تأکید بر اهمیت ارتقاء زیرساخت های شهری در معابر غرب و شمالغرب تبریز گفت: به منظور ارتقاء حقوق شهروندی و به منظور تسهیل در تردد شهروندان و با هدف تأمین امنیت و ایمنی آنان، عملیات بهسازی معابر منطقه به ویژه محلات کم برخوردار در دستور کار عوامل اجرائی معاونت فنی و عمرانی منطقه قرار گرفته است.
انیسه افزود: در همین راستا و به منظور خدمات رسانی بهینه به شهروندان غرب و شمالغرب تبریز، عملیات زیرسازی، تسطیح، رگلاژ و آماده سازی در مسیرهای اطراف مسجد نور در آناخاتون به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع در حال اجرا می باشد که بعد از اتمام زیرسازی بلافاصله آسفالت ریزی انجام خواهد شد.

[ad_2]