اجرای طرح نگهداشت شهری در خیابان ۱۷ شهریور
اجرای طرح نگهداشت شهری در خیابان ۱۷ شهریور

[ad_1] معاون خدمات شهری و اجرائی شهرداری منطقه ۸ تبریز، از اجرای طرح ضربتی نگهداشت شهری در خیابان ۱۷شهریور خبر داد. به گزارش قلم پرس، امیررضا مهدی زاده با اعلام این خبر افزود: در راستای ساماندهی، تنظیف و بهینه سازی معابر خیابان هفده شهریور، عوامل خدمات شهری شهرداری منطقه ۸ به اجرای ضربتی طرح نگهداشت […]

[ad_1]

معاون خدمات شهری و اجرائی شهرداری منطقه ۸ تبریز، از اجرای طرح ضربتی نگهداشت شهری در خیابان ۱۷شهریور خبر داد.

به گزارش قلم پرس، امیررضا مهدی زاده با اعلام این خبر افزود: در راستای ساماندهی، تنظیف و بهینه سازی معابر خیابان هفده شهریور، عوامل خدمات شهری شهرداری منطقه ۸ به اجرای ضربتی طرح نگهداشت شهری در این خیابان اقدام کردند.
وی افزود: این طرح ضربتی با هدف خدمت رسانی با محوریت محله‌های سطح حوزه از ۲۲ فروردین در معابر و محلات سطح حوزه آغاز شده و تا ۲۲ اردیبهشت با انجام خدمات رسانی به سایر محلات تحت پوشش منطقه، ادامه خواهد یافت.
مهدی زاده در توضیح فعالیت‌های به اجرا درآمده خیابان ۱۷ شهریور، تصریح کرد: رفت و روب و تنظیف اساسی مسیر، رسیدگی به آب‌روها با انجام شستشو و لایروبی، لکه‌گیری آسفالت، تعویض جداول شکسته، مرمت آب‌روها، رنگ آمیزی نرده ها، اصلاح سنگ فرش پیاده رو ها، جوشکاری، رفع ایراد روشنایی مسیر و … از جمله فعالیت‌های طرح ضربتی نگهداشت شهری در خیابان ۱۷ شهریور به شمار می رود.

[ad_2]