اجرای طرح شهرک امن ۱۰۰ هکتاری تبریز با ۴ هزار میلیارد ریال
اجرای طرح شهرک امن ۱۰۰ هکتاری تبریز با ۴ هزار میلیارد ریال

[ad_1] شهردار تبریز از پیگیری اجرای طرح شهرک امن خبر داد و گفت: در این راستا نیازمند حمایت دولت هستیم. به گزارش قلم پرس،از تبریز، یعقوب هوشیار امشب در جلسه بررسی بودجه شهرداری تبریز در صحن علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه پیش از این طرح شهرک امن۱۰۰ هکتاری متوقف شده، از مکاتبه با […]

[ad_1]


شهردار تبریز از پیگیری اجرای طرح شهرک امن خبر داد و گفت: در این راستا نیازمند حمایت دولت هستیم.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، یعقوب هوشیار امشب در جلسه بررسی بودجه شهرداری تبریز در صحن علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه پیش از این طرح شهرک امن۱۰۰ هکتاری متوقف شده، از مکاتبه با وزیر در این خصوص خبر داد.

وی با اشاره به هزینه ۴۰۰ میلیارد تومانی اجرای این طرح، کمک دولت در این موضوع را مهم دانست و افزود: مقرر شده این موضوع در هیئت دولت مطرح شود.

شهردار تبریز از انتقال این طرح به شهرک مایان خبر داد و در عین حال زمان شروع طرح را پس از ماه مبارک رمضان و در اردیبهشت سال آینده اعلام کرد.

به گفته هوشیار، در این شهرک امن، مجموعه ای چندمنظوره احداث خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اجرای مجموعه شهروند در شرق تبریز گفت: مجموعه رفاهی شهروند همان مجموعه ورزشی ۱۸ هزار متر مربعی است که اصلاحاتی در آن پروژه انجام شده است.

شهردار هوشیار با بیان اینکه  در شرق تبریز عمدتا مرکز رفاهی برای همکاران شهرداری وجود ندارد، خدمات دهی مجموعه شهروند را علاوه بر همکاران، برای عموم مردم اعلام کرد.

به گفته وی، این مجموعه با امکاناتی همچون تالار، اقامتگاه، رستوران، مجموعه ورزشی و… مجموعه‌ای فاخر برای همکاران شهرداری تبریز خواهد بود.

بهره برداری از لندفیل شماره ۲ مرکز مدیریت پسماند شهرداری تبریز

شهردار تبریز گفت: لندفیل شماره ۲ مرکز مدیریت پسماند شهرداری تبریز همراه با فیلترینگ شیرابه سوم خرداد سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

هوشیار اظهار کرد: شهریور سال آینده نیز لندفیل شماره سه به بهره برداری رسیده و این پروژه تکمیل می شود.

هوشیار از اتصال ۲۴ متری کرکج به بزرگراه طی سال آینده خبر داد و افزود: این اقدام جهش بزرگی است و از ساخت و ساز غیرمجاز پیشگیری می‌کند. عملیات تملک پروژه کرکج مطابق قولی که داده بودیم شروع شده و سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی افزود: تقاطع غیرهمسطح حیدرزاده در نصر پیش‌بینی شده است و امیدوارم سال بعد از نصر تا کرکج اجرایی شود.  

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در مسیرگشایی باند کندرو جنوبی جاده تهران تملک  ۱۱ پلاک باقی مانده و در ۶ ماهه اول سال آینده این پروژه قابل بهره برداری خواهد بود.

پایان پیام/


[ad_2]