اجرای طرح سامانه هوشمند سپهر امید در راستای کاهش تصادفات رانندگی
اجرای طرح سامانه هوشمند سپهر امید در راستای کاهش تصادفات رانندگی

[ad_1] معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه برای کاهش تصادفات جاده‌ای، گفت: با آماده‌سازی، آرام‌سازی و ایمن‌سازی جاده‌ها، رفع نقاط حادثه‌خیز و حضور هوشمندانه پلیس‌راه و اجرای طرح سامانه هوشمند سپهر امید است شاهد کاهش حوادث و تلفات باشیم. به گزارش قلم پرس،از تبریز، جواد رحمتی امشب […]

[ad_1]


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه برای کاهش تصادفات جاده‌ای، گفت: با آماده‌سازی، آرام‌سازی و ایمن‌سازی جاده‌ها، رفع نقاط حادثه‌خیز و حضور هوشمندانه پلیس‌راه و اجرای طرح سامانه هوشمند سپهر امید است شاهد کاهش حوادث و تلفات باشیم.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، جواد رحمتی امشب در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرهای استان، اظهار داشت: براساس تحلیل تصادفات جاده ای درون شهری و برون شهری در استان، دستگاه‌های اجرایی مکلفند همکاری لازم را با نیروی انتظامی استان برای تقویت سازوکارها و ابزارهای کنترلی و نظارتی برای کاهش تصادفات جاده‌ای داشته باشند.

 وی افزود: دستگاه‌های متولی بویژه پلیس راهور، راهداری و حمل ونقل جاده ای و شهرداری می بایست باهمکاری و هماهنگی سایر دستگاه‌ها اهتمام جدی در راستای حل مسائل و مشکلات ترافیکی استان داشته باشند.
 
رحمتی با اشاره به این که اتوبان شهید کسایی از نقاط حادثه خیز استان است، خواستار اهتمام ویژه نسبت به رفع مشکلات و تامین اعتبار برای اصلاح  این نقطه حادثه خیز شد.
 
دراین جلسه سامانه هوشمند سپهر«ساماندهی، پایش، و کنترل ترافیک هوشمند فضای شهری» ازسوی نماینده اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان معرفی شد.
 
همچنین فرماندار مرند در رابطه با اقدامات انجام یافته و برنامه های آتی در خصوص کاهش تلفات ناشی از تصادفات رانندگی و رفع نقاط حادثه خیز و فرمانده پلیس راهور و پلیس راه استان نیز درخصوص وضعیت تصادفات رانندگی در شهرستان مرند گزارش ارائه دادند.
 
فرمانده پلیس راهور و معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز هم در خصوص اقدامات و برنامه­ریزی­های انجام یافته جهت بهبود وضعیت ترافیک شهرتبریز و فرهنگ­‌سازی ترافیک گزارش دادند.
 
 انتهای پیام/


[ad_2]