اجرای طرح حقوق یار در ۱۵۰ حوزه مقاومت بسیج گلستان
اجرای طرح حقوق یار در ۱۵۰ حوزه مقاومت بسیج گلستان

خبرگزاری میزان – سهراب انبارکی در جمع اعضای هیات‌های اندیشه ورز حقوقدانان بسیجی گلستان گفت: امسال طرح حقوق یار در ۴ هزار حوزه مقاومت بسیج کشور اجرا می‌شود که سهم گلستان ۱۵۰ حوزه است. انبارکی افزود: با استقرار حقوقدانان در حوزه‌های مقاومت بسیج، علاوه بر مشاوره حقوقی رایگان به مردم برای صلح و سازش و […]

خبرگزاری میزان – سهراب انبارکی در جمع اعضای هیات‌های اندیشه ورز حقوقدانان بسیجی گلستان گفت: امسال طرح حقوق یار در ۴ هزار حوزه مقاومت بسیج کشور اجرا می‌شود که سهم گلستان ۱۵۰ حوزه است.

انبارکی افزود: با استقرار حقوقدانان در حوزه‌های مقاومت بسیج، علاوه بر مشاوره حقوقی رایگان به مردم برای صلح و سازش و حل و فصل خصومت‌ها نیز تلاش می‌شود.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور در ادامه سخنان خود به انتخابات پیش رو هم اشاره کرد و گفت: این انتخابات در سرنوشت کشور و فراتر از آن در سرنوشت کشور‌های منطقه نیز اثرگذار است و باید همه تلاش خود را برای حضور پرشور پای صندوق‌های رای انجام دهیم.

بیشتر بخوانید:

سهراب انبارکی با بیان این که در انتخابات امسال به دنیال تحول هستیم گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند کاندیدای اصلح باید ویژگی‌هایی مانند انقلابی، جهادی، نترس و فساد ستیز داشته باشد و نگاهش به خدای عالم و توان داخلی باشد.

رئیس کل دادگستری گلستان هم در این جلسه عملکرد و برنامه‌های بسیج حقوقدانان استان گلستان را تشریح کرد و گفت: دسترسی اسان به متخصصین حوزه حقوق، آموزش قوانین مورد نیاز در امور روزمره مردم و بالابردن آگاهی حقوقی مردم از جمله اهدافیست که در بسیج حقوقدانان دنبال می‌کنیم.

هادی هاشمیان افزود: طرح هر مسجد یک حقوقدانان چند سالیست در استان اجرا می‌شود و با حضور حقوقدانان بسیجی این طرح ساماندهی و نظامند‌تر می‌شود.

نشست اعضای هیئت‌های اندیشه ورز با رئیس سازمان بسیج حقوقدانان در دادگستری گلستان برگزار شد.

انتهای پیام/