اجرای تراشه‌ریزی در حاشیه ضلع جنوبی اتوبان پاسداران
اجرای تراشه‌ریزی در حاشیه ضلع جنوبی اتوبان پاسداران

اجرای تراشه‌ریزی در حاشیه ضلع جنوبی اتوبان پاسداران شهردار منطقه ۱۰ تبریز از اجرای عملیات تسطیح و تراشه‌ریزی محل خاکی حاشیه ضلع جنوبی اتوبان پاسداران خبر داد.   به گزارش قلم پرس،، موسی زارعی با اعلام این خبر گفت: در راستای بهبود ارائه خدمات به شهروندان، طرح ضربتی پاکسازی، ساماندهی و در نهایت تسطیح زمین‌ها […]




اجرای تراشه‌ریزی در حاشیه ضلع جنوبی اتوبان پاسداران

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از اجرای عملیات تسطیح و تراشه‌ریزی محل خاکی حاشیه ضلع جنوبی اتوبان پاسداران خبر داد.

  به گزارش قلم پرس،، موسی زارعی با اعلام این خبر گفت: در راستای بهبود ارائه خدمات به شهروندان، طرح ضربتی پاکسازی، ساماندهی و در نهایت تسطیح زمین‌ها در قالب طرح خدمات محله‌ای در سطح حوزه این شهرداری، همواره در دستور کار این منطقه قرار دارد.

وی افزود: در این راستا به منظور سهولت در تردد شهروندان، ارتقای ضریب ایمنی عملیات تسطیح و پخش تراشه های آسفالت در محل های خاکی حاشیه ضلع جنوبی اتوبان پاسداران نرسیده به ایده لو، جهت رفع خطر و ایجاد شرایطی مطمئن به انجام رسید.

شهردار منطقه ۱۰ با اشاره به شرایط جوی و نامساعد بودن آب و هوا برای آسفالت‌ریزی اساسی اظهار کرد: در این مسیر برای سهولت در تردد و همسطح‌سازی مسیر اقدام به تراشه‌ریزی شده است که با افزایش دمای هوا نسبت به توزیع آسفالت اقدام خواهد شد.