اجرای  بیش از ۱۳۸میلیارد تومان پروژه نیرورسانی در برق تبریز
اجرای  بیش از ۱۳۸میلیارد تومان پروژه نیرورسانی در برق تبریز
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: طی سال 1402 بیش از 930 پروژه نیرورسانی با اعتبار 138 میلیارد تومان در مناطق تحت پوشش این شرکت اجرا شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، عباس حسامی با بیان اینکه برق تبریز افتخار خدمات رسانی به بیش از یک میلیون مشترک را دارد، اظهار داشت: این شرکت دارای ۱۰ هزار کیلومتر شبکه هوایی و زمینی فشار ضعیف و ۲۰ کیلوولت و ۸ هزار دستگاه پست و حدود ۲۱۰ هزار چراغ روشنایی است.

وی افزود: بیش از ۹۰ درصد مشترکین این شرکت با ۳۴ درصد مصرف انرژی، مشترکین مسکونی و تجاری هستند و بخشی دیگر با حدود ۱۱ هزار مشترک و ۳۴ درصد مصرف انرژی را مشترکین صنعتی تشکیل می‌دهند که بیش از ۹۰ درصد آنها نیز صنایع بخش خصوصی هستند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان اینکه در راستای توسعه خدمات و جلب رضایت مشترکان شرکت، طی سال های اخیر اقدامات بسیاری انجام شده است گفت: تا نیمه نخست اسفندماه سال جاری، ۹۳۰ پروژه نیرورسانی با اعتبار ۱۳۸ میلیارد تومان در مناطق تحت پوشش برق تبریز با تلاش همکاران اجرا شده است.
وی ادامه داد: بخش وسیعی از پروژه های نیرورسانی با ۷۵۹ مورد و اعتبار ۱۰۹ میلیارد تومان مربوط به شهرستان تبریز بوده و ۹۸ پروژه با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان و ۷۳ پروژه با ۱۹ میلیارد تومان  به ترتیب مربوط به شهرستان های اسکو وآذرشهر است.

انتهای پیام/