اجازه نمی‌دهیم جنگل‌های ارسباران به سرنوشت دریاچه ارومیه دچار شود
اجازه نمی‌دهیم جنگل‌های ارسباران به سرنوشت دریاچه ارومیه دچار شود

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی بر لزوم شفاف‌سازی مسئولان در مورد چرایی قطع درختان منطقه ارسباران تاکید کرد. به گزارش قلم پرس، محمد وحدتی با اشاره به موضوع قطع درختان در منطقه ارسباران تصریح کرد: مردم و فضای مجازی نگران این مسئله هستند، و مسئولان ذیربط هرچه زودتر ضمن شفاف‌سازی موضوع، مردم و فضای مجازی […]

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی بر لزوم شفاف‌سازی مسئولان در مورد چرایی قطع درختان منطقه ارسباران تاکید کرد.

به گزارش قلم پرس، محمد وحدتی با اشاره به موضوع قطع درختان در منطقه ارسباران تصریح کرد: مردم و فضای مجازی نگران این مسئله هستند، و مسئولان ذیربط هرچه زودتر ضمن شفاف‌سازی موضوع، مردم و فضای مجازی را قانع کنند.

وی با تاکید بر اینکه چرایی قطع درختان منطقه ارسباران باید شفاف‌سازی شود، افزود: باید مشخص شود که کامیون‌های حامل درختان تنومند از کجا بارگیری و در کجا تخلیه می‌شوند.

 اجازه نمی‌دهیم جنگل‌های ارسباران به سرنوشت دریاچه ارومیه دچار شود

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی ضمن اشاره به موضوع خشک شدن سال‌های اخیر دریاچه ارومیه، خواستار علاج واقعه در ارسباران قبل از وقوع شد و تاکید کرد: اجازه نمی‌دهیم جنگل‌های ارسباران به سرنوشت دریاچه ارومیه دچار شود.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از حساسیت مردم و فضای مجازی در مورد مسئله قطع درختان ارسباران، تاکید کرد: مسئولان ذیربط نیز هم‌چون مردم به این موضوع مهم حساسیت مضاعف داشته و ضمن اتخاذ تدابیر لازم برای حفظ گنجینه ارزشمند منابع طبیعی آذربایجان، نتیجه را از طریق خبرگزاری‌ها به اطلاع عموم مردم برسانند.

وحدتی در ادامه درختان و منابع طبیعی را از عوامل مهار سیل برشمرد و خواستار عبرت‌آموزی از سیل اخیر در کشور شد، تاکید کرد: مردم همیشه هوشیارند و مسئولان استانی و شهرستانی ذیربط باید با مدیریت این مقوله از نگرانی‌های مردم بکاهند.

وی در پایان تصریح کرد: هیچ دستگاهی حق صدور مجوز برای قطع درختان جنگلی را ندارد و به هیچ‌کس اجازه تعرض به جنگل های ارسباران را نمی‌دهیم.