اجاره منافع و حق بهره برداری از مرکز معاینه فنی خودرو واقع در شهرک امام خمینی (ره)
اجاره منافع و حق بهره برداری از مرکز معاینه فنی خودرو واقع در شهرک امام خمینی (ره)

پایه مزایده: ماهانه مبلغ ۱/۹۸۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال سپرده شرکت درمزایده: مبلغ ۱/۱۸۸/۰۰۰/۰۰۰ ریال شرایط مزایده : ۱-واریز سپرده شرکت در مزایده به حساب سازمان و یا ارائه ضمانتنامه بانکی به همان میزان به نام سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز. ۲-آخرین مهلت دریافت وعودت اسناد مزایده از تاریخ انتشار این آگهی لغایت روز یکشنبه […]

پایه مزایده: ماهانه مبلغ ۱/۹۸۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال

سپرده شرکت درمزایده: مبلغ ۱/۱۸۸/۰۰۰/۰۰۰ ریال

شرایط مزایده :

۱-واریز سپرده شرکت در مزایده به حساب سازمان و یا ارائه ضمانتنامه بانکی به همان میزان به نام سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز.

۲-آخرین مهلت دریافت وعودت اسناد مزایده از تاریخ انتشار این آگهی لغایت روز یکشنبه مورخه ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ ساعت ۱۳ میباشد.

۳-زمان بازگشایی پیشنهادات : روز یکشنبه مورخه ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ ساعت ۱۳/۳۰  در محل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز خواهد بود.

۴-به پیشنهاداتی که خارج از موعد مقرر در بند ۲ ارائه شود ترتیب اثر داده نخواهد شد و سازمان در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادها مختار می باشد.

۵- تصریح عنوان انجام امورات معاینه فنی و خدمات خودروئی مرتبط در اساسنامه شرکت و دارا بودن سابقه اجرائی در خصوص موضوع مزایده با شهرداری های کشور.

۶- چنانچه برندگان اول و دوم مزایده در مهلت مقرر حاضر به انعقاد قرارداد نشوند یا نسبت به تهیه و تسلیم ضمانت نامه انجام تعهدات اقدام نکنند، سپرده ایشان به ترتیب به نفع سازمان ضبط خواهد شد.

۷- پرداخت هزینه آگهی مزایده به عهده برنده نهایی خواهد بود.

۸- شرکت در مزایده و ارائه پیشنهاد به منزله قبول اختیارات و تکالیف دستگاه مزایده گذار می باشد.

متقاضیان شرکت در مزایده می توانند از تاریخ نشر آگهی جهت خرید اسناد مزایده وکسب اطلاعات بیشتر به امور قراردادهای سازمان ترافیک واقع در تبریز میدان دانشسرا پارکینگ طبقاتی سهند طبقه سوم مراجعه نمایند.

تاریخ انتشار آگهی ۱۴۰۰/۰۲/۱۵

اصغر آدی بیگ

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک

برای دریافت این آگهی کلیک کنید